Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Startade en tråd om jag kunde rida i en förliten sadel men tänkte starta en ny eftersom den andra säkert är bortglömd. I alla fall så...
Svar
6
· Visningar
3 651
Senast: Nominous
·
Utrustning Beställde den 27/3 en dressyrvojlock i marinfärg och ett pannband från ett företag på nätet som annonserar mycket och verkar ha ganska...
Svar
11
· Visningar
1 430
Senast: Linduzz
·
J
Utrustning Hej, försöker hitta optimalt släp till min jättehäst som är drygt 180 cm och väger strax över 800 kg. Han vill ha högt i tak och...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: lanna
·
M
Utrustning Är i valet och kvalet. Har bestämt mig för att byta släp. Främst för att jag behöver ett släp med halvmjuk mellanvägg och sadelkammare...
Svar
2
· Visningar
2 103
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av denna sadel?' Vilka ryggar passar den på? Är den skön att rida i? Hur mycket stöd ger den...
Svar
3
· Visningar
6 980
Senast: treres
·
C
Utrustning Känner att jag behöver lite hjälp.... Ska köpa en Bates Caprilli dressyrsadel -04 av en kompis och hon vet inte vad hon vill ha för...
Svar
7
· Visningar
1 515
Senast: minfux
·
Utrustning Ni som kan det här med stil - vilket träns bör jag ha till min häst? :) Köpte ett superfint OS-träns till henne när hon låg i magen...
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: Peak
·
M
Utrustning Ja, nu står hösten för dörren, och jag vill hitta de ultimata sköna och gärna snygga kängorna! Vad har ni för erfarenhet av Mountain...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Rugge
·
Utrustning Tog mig i kragen och provade säkerhetsvästar häromdagen. Har läst mycket gott om RaceSafe här på Buke och trodde i min enfald att den... 2
Svar
24
· Visningar
8 691
Senast: nossbocaj
·
Utrustning Jag har en Star Safir som har totalvikt 1370 kg, tjänstevikt 750 kg och lastvikt 620 kg (enl regbeviset). Var på soptippen idag och...
Svar
9
· Visningar
2 065
Senast: Gaia
·
M
Utrustning Jag har funderat rätt länge på att köpa ett par tretorn gtx.;)Men nu undrar jag lite om dom.Är dom verkligen så supersköna som alla...
Svar
18
· Visningar
7 376
M
Utrustning Igår hade jag vårens nya katalog från H¤rz¤ i lådan. Har alltid tyckt om deras kataloger - de ger ett fräscht intryck och de verkar... 2
Svar
20
· Visningar
9 276
Senast: Buck
·
Utrustning Alltså inte rotviska. Tycker att de flesta i naturmaterial för mjuka eller så är de hårda och vassa ala gammal skurborste. Tät ska den...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: FadeAway
·
M
Utrustning Hej! Är det sant att man inte får tävla i tretorn advance 2012? Måste ha svar eftersom jag köpte ett par bara för en månad sedan...
Svar
7
· Visningar
2 087
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har en 4-årig shettiskille som nu ska börja ridas lite mer på allvar. Han har en safari puta nu men jag funderar på att skaffa en...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Minnie
·
Utrustning Har en Abetta Endurance , gjord i syntet , vilket resulterat i att hästen får ruggad päls efter fendrarna .. Har någon bra tips på "tyg"...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Eftersom jag har svårt att hitta en sadel som både passar hästen och som jag trivs med så har jag nästan enbart ridit barbacka sen jag...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Jag är på gång att köpa en häst (jag hoppas det går vägen) som är isabell och som antagligen kommer bli av det mörkare slaget. Jag är...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: lilstar
·
Utrustning Har lite problem med mitt hackamore. Är lite osäker på hur långt ned det ska sitta på nosen. Dessutom har jag det problemet att när jag...
Svar
19
· Visningar
23 592
Senast: Ponylove
·
Utrustning Jag blir GALEN!! Hur mycket jag än söker hittar jag inte måttabeller till Cavallostövlar (jo, en eller två som jag inte förstod mig på...
Svar
1
· Visningar
1 229
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka