Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Nu har jag under många års tid försökt hitta något som gör att mina fötter inte förvandlas till isklumpar vid ridning på vintern. Dubbla... 2
Svar
35
· Visningar
6 436
Senast: Buongusto
·
Utrustning Är det någon som har klämt på den? Verkar kvalitén okej? Hur är den bruna i färgen (mörk, ljus)? De har ju inga bilder öht...
Svar
0
· Visningar
903
Senast: feel
·
M
Utrustning Nu är det så att jag vill beställa en Kingsland Tricolor jacka(den trefärgade med stor "kingsland" text på ena armen), och eftersom de...
Svar
1
· Visningar
2 460
Senast: Nova_
·
S
Utrustning Jag är väldigt dålig på märken och vilka märken som passar vilka ryggare, men söker en dressyrsadel till min halvblodshäst. Hon är...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Sandrizs
·
Utrustning Hej, har smugit omkring här på forumet ett tag nu utan att posta något och ser att det allsmäktiga bukefolket allt som oftast har...
Svar
4
· Visningar
1 192
Utrustning Har googlat, letat här på buke och verkligen gjort allt för att förstå, men jag gör det inte. Det är en djungel! Håller på att titta på...
Svar
13
· Visningar
4 071
Senast: Sickan
·
A
Utrustning Har lyckats få tassarna på en brun dressyrsadel, så nu fattas bara schabraket; MEN VILKEN FÄRG? Gärna färger som inte är beige, brun...
Svar
9
· Visningar
1 983
Senast: panaccea
·
B
Utrustning god dagens! Jag använder just nu Benskydd Equi-Guard® neoprene men jag skulle vilja ha ett par skydd som har samma funktion och stöd...
Svar
12
· Visningar
2 837
Senast: BE-lampela
·
J
Utrustning Hej! Jag funderar på om jag ska införskaffa en klippmaskin så jag kan börja klippa min fjording själv. Han klipps bara på halsen. Var... 2
Svar
24
· Visningar
21 982
Senast: pellepennan
·
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av paddar som höjer fram vid manken? I dagsläget har jag en Trekker Master dressyr (bomlös sadel av...
Svar
2
· Visningar
1 067
V
Utrustning Pållen växer åt alla håll och kanter så det börjar bli dags att uppdatera garderoben..igen :) Men nu undrar jag, hon har benskydd i...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: Vanillie
·
S
Utrustning Om man har en häst som är ganska stum i munnen, är det ett ledat eller oledat som passar bäst då? Hästen blir stark och stum på...
Svar
2
· Visningar
1 977
Senast: pinky
·
Utrustning Förutom det uppenbara att det suger åt sig fukt vad mer är ett svett täcke bra för? Behålla värme?
Svar
5
· Visningar
1 741
Senast: JessicaM
·
Utrustning Hej! Undrar om ni kan tipsa om något märke som har rödbruna magplattegjordar. Det flesta jag hittar är väldigt mörkbruna.. Denna...
Svar
3
· Visningar
767
C
Utrustning (Vet inte om det finns en sånhär tråd redan :confused: men hittade ingen) Tänkte starta en tråd om häst/ ryttarutrustning och hur man... 2
Svar
22
· Visningar
3 986
Senast: Diremone
·
M
Utrustning Är ute efter ett par så höga som möjligt transportskydd, gärna som skyddar bra med men med tanke på brist så kan jag inte vara allt för...
Svar
19
· Visningar
4 724
S
Utrustning Ser ibland sadlar i andra färger än svart o brunt o funderar lite på hur de ser ut efter ett tag? Ofta är det ju nån sorts...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Araminta
·
Utrustning Har kollar runt på lite olika jacson. varit ute efter en Legano en bomvidd mindre än den vi har. men hur vet man vilken modell som är...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: meadow
·
Utrustning Jag har en sadel jag ska sälja, kan jag av märkningen på sadeln få reda på vilken storlek det är på sadeln? Modell också? Eller är...
Svar
0
· Visningar
942
Senast: Constance
·
Utrustning Funkar denna hjälm till dressyrtävling? Det verkar vara en av få som går att hitta i brun/mörkbrun färg (med sammet)... Har denna modell...
Svar
0
· Visningar
1 164
Senast: Gavi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka