Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hejsan. Jag flyttar till nytt stall snart och där ingår INGA täckesbyten. M.a.o så får hästen stå med samma täcke 24-7. Jag har ingen...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: Satc
·
Utrustning (de man köper löst) Är de bra? Är de samma som är i deras paddar? Hur tycker ni de håller formen? är de mjuka och sjunker ihop...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Comfort
·
Utrustning Transport ska inköpas. Har fått några på förslag. Diamant, Safir, Royal. Hur är dessa transporter ?
Svar
14
· Visningar
2 583
Senast: steril
·
Utrustning Köpte på en sajt ett par mh stövlar (high rider II) som skulle enl säljaren vara nyskick. Fick hem dom och dom har legat vikta så hela...
Svar
15
· Visningar
1 861
Senast: lillsyrran
·
A
Utrustning Letar dressyrsadel till min breda, överbyggda tant och har funnit två begagnade som jag är intresserad av. Den ena är en county...
Svar
0
· Visningar
862
Senast: AnnaBW
·
Utrustning Spontanköpte ett träns där pannbandet är märkt Classic (se bild). Lädret kändes så mjukt och av jättebra kvalité (jag är rätt petig...
Svar
18
· Visningar
2 163
Senast: Qosack
·
I
Utrustning Snälla hjälp! Måste veta om jag får plats att lasta en stor häst i en Henra Amazone (premium + sadelkammare)! Har inte möjlighet att...
Svar
0
· Visningar
1 021
Senast: inza
·
Utrustning Sämsta rubriken, men jaja. Hur har ni gjort med broddarna nu? Min häst fick nya skor för ett par veckor sedan bara och är broddad med...
Svar
13
· Visningar
1 688
Senast: Svanhild
·
M
Utrustning Hittar ingen info angående denna sadel så gör ett försök här? någon som har koll på bomvidder samt anläggningsyta? Rak el svängd bom...
Svar
1
· Visningar
1 759
Senast: vblpower
·
Utrustning Vad tror ni? Är denna rygg för svängd för en Albion Legend K2? En dressyr. Mediumvid.... Eller är det inte ens lönt att prova?
Svar
3
· Visningar
1 675
Senast: Zebban
·
Utrustning Behöver lite hjälp av er som har B-kortslastbilar. Hur mycket utrymme har era hästar på längden? Inkl utrymmet framför bommen. Vill...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: Dorinda
·
Utrustning Jag har köpt ett fleecetäcke till vår exmoorponny. Han är väldigt grov över bogarna och det var minst 1 dm mellan spännena fram när jag...
Svar
2
· Visningar
1 001
C
Utrustning Precis som rubriken lyder. Går det att värma om en R. stenberg dressyrsadel?? Har en normal mot vid som skulle behöva bli vid...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Miagi
·
Utrustning Måste köpa mig en ny sadel till min lilla donna. Har dock väldigt svårt att bestämma mig för om jag ska köpa en dressyrsadel eller om...
Svar
13
· Visningar
1 363
Senast: lva
·
Utrustning Rubriken säger det mesta, är det skillnad i Rambos och Rhinos utemodeller med v-front och vanlig halsskärning? Rambo California...
Svar
8
· Visningar
1 586
Senast: hanoirocks
·
Utrustning är "soffkuddemodellen" bättre eller sämre än freemax Evo modellen på en häst med hyfsat lång hög manke och smal takfomad rygg?
Svar
0
· Visningar
746
Senast: Comfort
·
  • Låst
Utrustning Titeln säger väl en hel del. Jag har alltså förälskat mig i idéen med de keltiska tränsen som kaupre säljer men tyckte deras mönster var... 2
Svar
35
· Visningar
12 138
Senast: Laskolina
·
Utrustning Jag skulle vilja skaffa ett transporttäcke till min häst och på detta skulle jag vilja ha en speciell logga, det är ett hockey-lag...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Seabaz
·
M
Utrustning Om man vill veta vad det är man har för sadel, hur kan man kolla det då. Jag vet ju vad det är för märke men inte vad den "heter" . Vet...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Rie
·
Utrustning En vän ska köpa B-ponny till sin flicka, och vill gärna ha vettiga sadlar till ponnyn så att flickan kan rida ordentligt. Dressyr och...
Svar
6
· Visningar
5 399
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka