Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Hej Hoppas att få kloka råd från initierade dragbilsägare. Vilken bil skall jag satsa på att köpa om jag vill ha en stark och bekväm...
Svar
15
· Visningar
5 940
Senast: segersten
·
E
Utrustning Hej :) Har ett litet problem och undrar om någon där ute hade kunnat hjälpa mej. Jag har en liten islandshäst med betstorlek 9,5 max...
Svar
10
· Visningar
1 745
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har köpt ett ofodrat regntäcke av märke Shires Three Crown Horseline modell Tornado för snart ett år sedan. Letar nu efter ett...
Svar
0
· Visningar
1 017
Senast: Jonna_d
·
E
Utrustning Hejsan! Jag skulle behöva lite hjälp ang. bett. Jag har precis köpt ett rakt pelhambett till min ponny. Jag testade attt rida på det...
Svar
11
· Visningar
1 276
Senast: em-pirre
·
Utrustning Jag har ett litet problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Jag letar efter ett tunnare täcke som hästen kan ha dygnet runt då det...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Breccia_
·
B
Utrustning har en bates caprilli till min häst som passat bra hittills men nu har hon börjat få skav av den baktill under bossorna liksom. kan det...
Svar
18
· Visningar
2 206
Senast: beachbunny
·
T
Utrustning Den 25 Februari kl. 11.00 öppnar Eurohorse 2010. Så in med era listor på vad ni ska köpa! :D * Inga produktbilder. * Skriv bara... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 825
Senast: Inka-90
·
Utrustning För en ganska grön ryttare som vill börja med hoppning, hur stor skillnad gör då egentligen en hoppsadel mot en allroundsadel? Säg för...
Svar
4
· Visningar
2 569
Senast: Magnum
·
Utrustning Hur tycker ni den ligger? Till vänster med gjord, höger utan.
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: Elektron
·
Utrustning Måste köpa mig en ny hjälm eftersom den jag har dels inte sitter bra och dels för att jag ramlat av med den. Kollar på alla hjälmar som... 2
Svar
26
· Visningar
3 096
Senast: caradan
·
E
Utrustning Jag skulle behöva lite tips om bett till min ponny. Han blir väldigt stark och ''framtung''. Han drar fram / nedåt huvudet, lägger sig...
Svar
4
· Visningar
927
·
Utrustning Funderar på att skaffa ett extra bett för variationens skull. Nu rider vi varje dag på ett tredelat D-bett. Han går lite tungt på det...
Svar
6
· Visningar
1 022
·
Utrustning Jag köpte ett par Hubertus lädertyglar för några veckor sedan. Redan efter att ha ridit i dem fem gånger så börjar färgen släppa som...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: cactuspower
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett par nya bett till mina hästar för att ha något att variera med. Rider just nu med vanligt 2 delat tränsbett, 3... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 635
Senast: corny
·
Utrustning Jag ska till och beställa ett waterford bett, men läste på en sida att man helst ska beställa 0,5-1cm större än normalt för att tillåta...
Svar
4
· Visningar
1 671
Senast: Limelight
·
A
Utrustning Hej hopp....någon som har sytt sin egna ridkjol? Någon som har något tips eller rent av ett mönster för att få till det =)
Svar
2
· Visningar
3 229
Senast: minda
·
Utrustning Funderar på att beställa hem en racesafe, men är rätt så osäker på storlek. Antingen Child L eller XL, eventuellt extra lång. Är 161...
Svar
14
· Visningar
10 513
Senast: tassel
·
Utrustning Vilka bilmodeller får dra över 1800 kg på E-kort? Vi har just nu en Saab 9-5:a som ligger på 1800 kg men funderar på att köpa en ny...
Svar
18
· Visningar
7 856
Senast: schelin_j
·
Utrustning Jag undrar om det är någon här på buke som har sytt ett eget hösegel någon gång?...:D Var det svårt? Vad för material använde du...
Svar
4
· Visningar
4 043
Senast: Agata
·
Utrustning Jag ska köpa dressyrsadel till min 08:a. Sadelprovning är inte att tänka på eftersom vi vänjer honom vid sadel nu. Men jag...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka