Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning hej! jag undrar vad det e för skillnad mellan benskydd och benlindor, förutom att benlindor är snyggare?:D tacksam för svar :laugh:
Svar
9
· Visningar
2 477
Senast: Ramona
·
Utrustning Efter att jag tvättat ett utetäcke vill jag impregnera (med spray) det innan användning. Men började fundera på andasfunktionen...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Lunketuss
·
Utrustning Tolksele menade jag förstås :) Funderar på att köpa ett tolksele och åka pulka efter. är det nån större skillnad på de olika...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Hej! Tänkte bara höra om någon vet ett bra och skonsamt sätt att rengöra shortchaps i mocka på? Vill inte tvätta dem i tvättmaskinen...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: pulkaskurk
·
C
Utrustning Jag har länge funderat på att köpa en ny repgrimma eftersom att den jag använder nu är för stor för ponnyn min. Men vilket material är...
Svar
6
· Visningar
2 696
Senast: bigganl
·
Utrustning Såg att Kingsland har äkta päls i kragarna på sina dunjackor. Vad säger ni om detta? Jag tycker att det är helt idiotiskt av dem att... 2
Svar
32
· Visningar
4 730
Senast: mily
·
Utrustning Hej! Tänkte fråga om tips angående stövlar, mina Treadstone sjunger på sista refrängen och därmed behövs nya införskaffas. Eftersom...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: mily
·
T
Utrustning Jag har två sadlar, en keiffer dressyrsadel och en hubertus hoppsadel. Dessa praktiskt taget fick jag när jag köpte häst av några som...
Svar
1
· Visningar
1 414
Senast: skogersson
·
Utrustning Vad är det egentligen för skillnad på en barbacka sadel o en bomlös sadel?
Svar
19
· Visningar
2 170
Utrustning Min fodervärdspålla har ju melanom, och har nu lyckats få en knöl i munnen som ligger strax innan mungipan på ena sidan, tandis var ut... 2
Svar
21
· Visningar
7 599
Senast: cili
·
Utrustning Ni som har erfarenhet av dessa märken. Hur är de i jämförelse?
Svar
3
· Visningar
2 606
·
Utrustning Hjälp! Jag känner mig lite vilsen i tranportdjungeln... Har tidigare tittat på Ifor och Boj, men nu dök ett annat märke upp som "gubben...
Svar
10
· Visningar
2 025
Senast: Cillie
·
Utrustning SKa bygga om stallet i sommar, blåsa ut allt det gamla och bygga nytt....eftersom vi inte har obegränsat med pengar så vill ajg ha tips... 2 3
Svar
42
· Visningar
21 145
Senast: DesireeSvedlund
·
Utrustning Nu är jag ute och seglar igen har jag på känn, men det gäller sadlar som inte har bom av trä, utan någon sorts syntet. Jag har nu för...
Svar
1
· Visningar
1 703
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jag ska inhandla två nya täcken och de som står på listan är ett 150gr Amigo insulator och ett Amigo 600D 200gr turnout. Dagens...
Svar
5
· Visningar
989
Utrustning Jag har två sadlar som jag ska sälja, båda är justerade i bomvidd. Hur kan jag ta reda på vilken bomvidd som gäller för dem nu? Måste...
Svar
7
· Visningar
1 016
·
G
Utrustning Vi har i vår verksamhet häst i alla storlekar. Behöver tips från er i samma sits. Vad har ni för transport till sådana storleks...
Svar
7
· Visningar
1 177
F
Utrustning Vad är bäst? Om man föreställer sig själv så tycker man ju att det låter skönast med mjuk stoppning i sadeln när man sätter sin vikt med...
Svar
6
· Visningar
3 307
Senast: FJ_
·
Utrustning Idag har jag fått höra av en återförsäljare av horseware att Amigo turnout är inte klassat som ett "regntäcke" och därför kan man ej...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: TessieW
·
Utrustning Sitter och söker sadel. Hittar flera intressanta. MEN i nästan alla annonser står det att sadeln inte skickas, utan att den endast får...
Svar
14
· Visningar
1 655
Senast: Lella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka