Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har ett HorseGuard regntäcke som jag haft 3-4 år och har hittills varit himla nöjd med det. Sitter bra, snyggt och framförallt så...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Camilla_H
·
A
Utrustning Mitt varmblod behöver en sadel med smal bom...ganska svårt att hitta tycker jag! Har ni några tips på bra sadlar? Gärna syntet=)
Svar
2
· Visningar
642
Senast: sissu
·
P
Utrustning Har någon erfarenhet av SG Dressage? Det finns en web sida som säljer en massa sadlar och jag funderar på o köpa en. Dressyrsadel...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Mahogny
·
Utrustning Var hittar jag en kavaj som räcker runt ryggen på mej?! Har en gammal kavaj som är i stl 46. Är bred om axlarna plus att jag har bröst...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Big Girl
·
Utrustning Har ingen erfarenhet av boj, men efter att läst olika trådar här så har jag förstått att det är en väldigt populär vagn. Nån som har...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Fredag
·
S
Utrustning Ska inhandla ett par BOT men kan inte bestämma mig för vanliga paddar - eller dom med karborre. Kardborre verkar så snabbt och smidigt...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Havregryn
·
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Jois
·
F
Utrustning Ja ni ser rubriken. Visa upp era snyggaste, skönaste ridkläder. Ridbyxor, jackor, tröjor, skor, stövlars osv....
Svar
2
· Visningar
1 142
Senast: panaccea
·
Utrustning jag är väldigt förtjust i ridskor men skulle gärna vilja få lite mer stöd åt skänkeln. och det går juh inte att använda chaps...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Elektron
·
Utrustning jag skulle behöva ha lite hjälp från er. jag behöver täcken till min ena häst, främst utetäcken ( regn, övergång, vintertäcke ) men även...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Ravishing
·
Utrustning Hej, har precis köpt ett bett från h**ks, ett tredelat bett med Fasta ringar. Men jag tycker Ringarna är enorma Nu när jag har provat...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Farre_
·
H
Utrustning har någon en bild att visa på en sadel i ljusbrunt/tobacco och grått schabrak?? måste se innan jag köper ett sånt schabrak..
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: Equilina
·
Utrustning Hästen i fråga är lite känslig i ryggen, fryser han spänner han ryggen och sen blir det till att tömköra i några dagar. Stallet jag...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: Shaklima
·
Utrustning Hur mycket värmer den? Upplever ni att man behöver ha tunnare stalltäcke tex om man har ryggvärmaren i?
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: quigley
·
Utrustning Vad finns det för utrustning/ "roliga" saker att köpa tills oss med snart 1 ½ åringar? :) (07;or) Förutom typ träns, borstar...
Svar
5
· Visningar
871
Utrustning Hade hem en sadel på prov idag och jag tyckte att den låg riktigt bra, men schabraket glider bakåt. Jag sadlade om en gång men det åkte...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: ino_124
·
B
Utrustning Har spanat in ett vintertäcke på horze hemsida som heter Cosy exclusive vintertäcke, någon som har sett det? Frågan är bara att det är...
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: caballus
·
Utrustning Hej alla Bukefalister! Tänkte bara kolla om det e någon som har ett hett sadel tips till en lite grövre fjårding? Jag är ute efter en...
Svar
9
· Visningar
2 104
Utrustning Nån som har koll på vad det är för tjänstevikt på ett boggiesläp från Ume? Årsmodell -96. Säljaren hade inte koll på läget;)
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Sparvoga
·
Utrustning Hejsan alla kära bukefalister! Nu är det så att jag en längre tid har försökt få tag på extra stora senskydd till min bamsehäst, men ej...
Svar
17
· Visningar
1 339
Senast: Van Remo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka