Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hur mycket mer svängd blir Wintec sadlarna om man byter till ett annat koppjärn?
Svar
12
· Visningar
1 211
Senast: sissu
·
C
Utrustning Jag är bara nyfiken på dess funktion osv? Och varför man använder sådant? Är inte så hajj på det där med bett ;P
Svar
2
· Visningar
809
Senast: CaSandran
·
Utrustning Jag har investerat i en grovtvättmaskin för att tvätta mina hästtäcken, schabrak och liknande. Denna tvättmaskin står hemma i mitt hus...
Svar
15
· Visningar
3 084
Senast: Bialitt
·
A
Utrustning Vilket av dessa märken skulle ni välja? Skriv gärna också varför/varför inte? Tacksam
Svar
5
· Visningar
981
Senast: attsy
·
Utrustning Ska köpa nytt schabrak o linder till min nya häst!! Vilka färger passar fuxar? Vad har ni? Visa gärna bilder:) Så här ser min fux ut:
Svar
19
· Visningar
1 865
Utrustning Det här med bett är mig ett svårt ämne och jag blir aldrig riktigt nöjd. Har nu vanligt tvådelat bett till valacken och nu tycker jag...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: wild n crazy
·
I
Utrustning Hur blir jag av med märkena på min svarta Prestige sadel? Det är fula ljusare märken efter bla stiglädrena..:( Sen så tycker jag inte...
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: Snyggve
·
Utrustning någon som har ett jw täcke och vet om dom är stora eller små i storlekarna och hur passform och kvalité är osv..
Svar
1
· Visningar
620
Senast: The_grinch
·
H
Utrustning jag har en liten fundering, vad är det för foder i ovanstående täcke? helt fodrat med nylon (som rambo)? mkt tacksam för svar.
Svar
7
· Visningar
938
Senast: The_grinch
·
H
Utrustning Jag klippte av ett av setten stallpaddar idag, blev en remsa kvar på ca 15 cm från varje padd. Kan man använda dem till något klokt...
Svar
15
· Visningar
1 359
Senast: EmelieR
·
Utrustning Damen har just nu en Crown men den är egentligen alldeles för vid och har dessutom för bred midja för mig. Så nu undrar jag om någon vet...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: caballus
·
A
Utrustning Hej! Jag har precis börjat rida igen och har funderat lite på skor. Har kollat på skor med stålhätta och undrar lite över dessa. Hur...
Svar
19
· Visningar
9 054
Senast: Comfort
·
Utrustning Sadelexperter efterlyses..! Sitter och rider i en Pfiff Amaretto (?) 17,5tum som är på tok för stor för mej. Sitter perfa på hästen...
Svar
12
· Visningar
1 174
Senast: tomtemor
·
Utrustning Funderar på att köpa klippmaskin. Då jag har en tävlingshäst som svettas mycket och rids på vintern brukar jag behöva klippa honom 2-3...
Svar
4
· Visningar
12 443
Senast: Eve
·
Utrustning De har rea på en lokal hästaffär på hela lagret. utförsäljning!:cry: Vad ska man köpa jag blir snurrig när jag ser allt?!?! Kan ju...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Rebecka83
·
Utrustning Vad finns det för rumpvärmare som passar djupare sadlar? Tips tack! :)
Svar
13
· Visningar
2 259
Senast: Bewelinn
·
Utrustning Någon som vet något om leveranstider? Det går inte att utläsa något på deras hemsida! Har för första gången fått en sadel skickad med... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 996
Senast: Rimfaxe
·
E
Utrustning Jag har en fråga. ;) För ett år sen köpte jag täcket nedan begagnat, ett Horseware Rhino stalltäcke. Vad kan det vara för fodring? Jag...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: -erica-
·
I
Utrustning Skrev i den andra tråden om mina hw täcken och fick till svar att risken finns att de är felmärkta. Köpte iallafall 2 täcken...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: incognito
·
Utrustning Jag efterlyser hjälp med att hitta rätt storlek i benskydd till min ena häst. Kanske jag har tur att det finns någon med likasinnad size...
Svar
2
· Visningar
1 284
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka