Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Nu är det långt efter 5 minuter och inte ett pip.
Nej han har redan slutat sitt jobb.
Nu var iofs jag sen på att svara igår på ett inlägg men det var för att jag inte visste.
Om han inte svarat ikväll så kollar jag efter andra istället. Jag tror han svarar men man vet ju aldrig.
Men du kan väl ta det lite lugnt? Det kan ju finnas massor av anledningar att inte svara på momangen? "Kolla efter andra istället" får det - igen - att låta som om du egentligen inte är speciellt intresserad av personen i fråga utan att du bara är ute efter en snabb dejt?

Men du kan väl ta det lite lugnt? Det kan ju finnas massor av anledningar att inte svara på momangen? "Kolla efter andra istället" får det - igen - att låta som om du egentligen inte är speciellt intresserad av personen i fråga utan att du bara är ute efter en snabb dejt?
Exakt den citeringen....Ingen vettig strategi alls, om man vill framstå som seriös och inte bara vill tillfredsställa ett behov....Typ.

Exakt den citeringen....Ingen vettig strategi alls, om man vill framstå som seriös och inte bara vill tillfredsställa ett behov....Typ.
Vad vill du säga med denna citeringen? Så tolkade inte jag @bertysmatte inlägg.
Ja jag är lite otålig når jag väl bestämt mig för någonting men det handlar inte om att tillfredsställa ett behov

Går sådär känner jag. Men nu skriver jag med en annan som verkar ordentligt baserat på profilen. Spontat känns det som en välordnad människa. Här vet man ju verkligen inte i förväg nånting. Men känns så.

Tveksamt om det blir nånting av nånting. Det står på min profil att jag har barn och hittills har ingen nämnt det. Inte jag heller men det framkommer iaf.

Blir de skrämda av det så är de ju naturligtvis inte en person som du letar efter för ett seriöst långvarigt förhållande, eller hur?
Håller med.
Gillar den jag skriver med nu. Han ordentliga. Får se om vi får till att ses vore intressant :)
Chattar samtidigt med en gammal kk som jag inte sett på flera år pga flytt. Vi båda är lite uttråkade samtidigt 🤣

Min plan var att göra mina övningar och läsa lite i boken men nu ligger katten på mig och jag är för exalterad för att kunna läsa.
Åååååå :arghh:
Måste försöka sova istället

Verkar ändå bli något senare idag med den första jag skrev om.
Inte snabbast på att svara. Skrev i natt först O_o
Han undrar om jag kommer med bil eller kommunalt. Fattar inte vad det har för betydelse vilket färdsätt jag åker med.
Är inte alls lika taggad idag. Och hoppas nu inte han förväntar sig något mer nu idag. Då är det tack och hej då.
Jag ser betydligt mer fram emot fredag.

Han undrar om jag kommer med bil eller kommunalt. Fattar inte vad det har för betydelse vilket färdsätt jag åker med.
Är inte alls lika taggad idag. Och hoppas nu inte han förväntar sig något mer nu idag. Då är det tack och hej då.
Hur tycker du att det fungerar att dejta med bebis?

Och barnet ska med på detta äventyr? Gör dig själv en tjänst och bestäm inte att träffa män som du egentligen inte är speciellt intresserad av (om inte personen svarade skulle du ju leta upp någon annan).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund