Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Jag drömde ofta om jordens undergång en period. Väldigt mycket kaos. Det blev bättre när jag fick lite mer ordning på mina känslor som jag hade stoppat undan och gömt.

Det kanske är P som är älgen? Som bara älgar på och inte reflekterar över att han (nästan) trampar på dig.
Ingen aning! Kanske svårt att veta.

Vi skrev lite till och från med varandra igår kväll. Mest för att jag var uttråkad. Pratade också i telefon vid något tillfälle.
Jag tycker det är lite intressant att han inte verkar vilja vara med mig men ändå känna ett behov av att veta allt möjligt. Han skriver som vanligt mängder men jag svarar inte på allt. En del är ju bara rent nonsens om vad han ätit eller så.
Han kommer idag nån gång. Jag har ingen lust att kolla om han skrivit någonting nu. Vilket han med all säkerhet har gjort.
Han har inte ringt än iaf.

Vi skrev lite till och från med varandra igår kväll. Mest för att jag var uttråkad. Pratade också i telefon vid något tillfälle.
Jag tycker det är lite intressant att han inte verkar vilja vara med mig men ändå känna ett behov av att veta allt möjligt. Han skriver som vanligt mängder men jag svarar inte på allt. En del är ju bara rent nonsens om vad han ätit eller så.
Han kommer idag nån gång. Jag har ingen lust att kolla om han skrivit någonting nu. Vilket han med all säkerhet har gjort.
Intressant vet jag inte. Låter mest märkligt. Var det du eller han som initierade kontakten igår? Om det handlar om att du är uttråkad så är det nog bäst att du försöker distrahera dig med något annat.

Intressant vet jag inte. Låter mest märkligt. Var det du eller han som initierade kontakten igår? Om det handlar om att du är uttråkad så är det nog bäst att du försöker distrahera dig med något annat.
Jag svarade på sådant han skrivit under dagen. Sen började han skriva om politik och då blev det svårt för mig att vara fåordig. Så det blev ändå en intressant diskussion om just det.

Vänta, menar du P eller någon annan? För det låter ju märkligt om du funderar kring att "han inte verkar vilja vara med mig" gällande P, när det är du som försöker distansera dig?

Sen fattar jag inte dessa som går två och två med barnvagnar. Hur hittade de varandra?
Först ska man hitta någon man gillar och sen synka med att kunna göra någonting samtidigt. Och då fått barn ungefär samtidigt också.

Sen fattar jag inte dessa som går två och två med barnvagnar. Hur hittade de varandra?
Först ska man hitta någon man gillar och sen synka med att kunna göra någonting samtidigt. Och då fått barn ungefär samtidigt också.
Min svägerska fick barn ett par månader innan mig. Men sen umgicks jag mycket med några mammor från föräldragruppen jag gick i. Är det inte svårare än så. 🤷‍♀️

Jag hade tur med barn ett och en stallkompis var föräldraledig lite samtidigt, hennes unge är ett halvår äldre än min.
Föräldragruppen träffade jag några gånger sen rann det ut i sanden. Med barn två gick jag inte på sånt så hade ingen 🤷‍♀️

Jag hade tur med barn ett och en stallkompis var föräldraledig lite samtidigt, hennes unge är ett halvår äldre än min.
Föräldragruppen träffade jag några gånger sen rann det ut i sanden. Med barn två gick jag inte på sånt så hade ingen 🤷‍♀️
Ja ingen i stallet har småbarn. Utan antingen vuxna barn eller inga barn alls. Iofs barnbarn finns men de känner jag inte öht och de bor väl längre bort dessutom.
Svägerska fick jag googla på. Nej någon sån har jag inte heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad är en rimlig hyra/boendekostnad?
  • Valvaka!