Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Men du vet att du skulle kunna hantera det som du hanterar dejting. dvs gå ut och träffa potentiella vänner via en app tex. https://www.elle.se/lifestyle/6-smarta-appar-for-att-skaffa-nya-vanner/10963572
Finns någon ny svensk app som heter friends och fika med.
Ska testa detta men något som tar emot hela tiden. Vad detta Något är vet jag inte själv.
Vill kunna få med någon med relativt kort varsel. Inte hela tiden såklart. Men helst inte någon som behöver veckors planering för att kunna ses.
Där är det ju betydligt lättare med dejter att planera in.

Kanske att det känns lite löjligt behöva en app för att skaffa vänner.
Appar överallt. En app för att kunna ändra låset hemma osv osv. Snart behöver jag väl en app för att gå på toa också

Hade tänkt avboka det där imorgon. Mycket pga er faktiskt. Men gör inte det nu. Eller ja nu har vi bestämt vart vi ska ses och så.
Blir inte så länge det.

Jag tror ibland att det fantiseras och skarvas lite i den här tråden, så förhoppningsvis är detta ett exempel på det.
Oj! Varför det? Skarvas?

Vill inte skriva alla detaljer för vet inte vem som läser. Därför det kanske låter rörigt allting?
Att jag är i celibat är lite av en skarvning men kände att det blev så hetsigt i tråden därför.

Men det här går inte längre. Måste prata med henne igen. Hon på beroende.
Visst jag har bebis. Men jag kan inte leva så här längre.
Är i stallet just nu och mitt huvud maler konstant detta. Tog fram två krafthiniar pga glömde bort att jag redan tagit fram en så bara lämna den ena igen.
Då är det något som är väldigt fel.
Jag tror inte alls att P älskar mig längre. Även fast han sagt så. Man behandlar inte den man älskar så som han gör mot mig.
Och nej jag har inte sagt till någon vart jag ska. Är iväg på allt möjligt så är enkelt att säga att jag ska på något sådant vettigt.
Träffa någon random är inte så vettigt. Men vill inte säga till någon för då försvinner nästan hela poängen med det också. Då kan jag lika gärna stanna hemma och må dåligt istället.
Kanske blir det bra ändå.
Orkar inte enat ta upp vad P sagt eller gjort nu (eller snarare inte gjort) för vad hjälper det.
Måste göra nånting.

Är i stallet just nu och mitt huvud maler konstant detta. Tog fram två krafthiniar pga glömde bort att jag redan tagit fram en så bara lämna den ena igen.
Jag tror inte alls att P älskar mig längre. Även fast han sagt så. Man behandlar inte den man älskar så som han gör mot mig.
Och nej jag har inte sagt till någon vart jag ska. Är iväg på allt möjligt så är enkelt att säga att jag ska på något sådant vettigt.
Träffa någon random är inte så vettigt. Men vill inte säga till någon för då försvinner nästan hela poängen med det också. Då kan jag lika gärna stanna hemma och må dåligt istället.
Orkar inte enat ta upp vad P sagt eller gjort nu (eller snarare inte gjort) för vad hjälper det.
Måste göra nånting.
Det är P du flyr ifrån när du träffar andra! Eller rättare sagt, att du träffar andra är riktat mot honom, du får tillfredsställelse av att göra det utan att han vet. Jag tror att du hör hur osunt det är.

Ställ in idag och lägg ALLT krut på att få prata med vem som helst av dina stödpersoner.

EDIT: antar att du drack i hemlighet. Så det där med att dejta utan att P vet kan vara en överförd grej, du ska göra det också i hemlighet.

Senast ändrad av en moderator:
Och nej jag har inte sagt till någon vart jag ska.
Jag har jobbat bland annat med att utreda sexualbrott och en stor andel av våra brottsoffer var personer som på olika sätt uppvisade ett riskbeteende. Nästan som ett självskadebeteende, där man satte sig i potentiellt farliga situationer som de flesta människor skulle undvika. När jag läser dina inlägg så får jag exakt samma vibbar. Du har en liten bebis som du lämnar hos någon (?) och sen åker du och träffar för dig helt okända personer utan att berätta för någon vart du ska. Fast din nykterhet är så sårbar och i riskzon fortfarande.

Om du inte är rädd om dig själv så kan du väl åtminstone vara rädd om dig själv i egenskap av att du är din dotters mamma? Är det rätt mot ditt barn att du slentrianmässigt sätter dig själv i potentiellt farliga situationer?

Måste göra nånting.

Du förstår att det här med att träffa män på det vis du beskriver, behöva att det händer något mm är en flykt och ett självskadebeteende va?
Så det är jättebra att du känner själv att du behöver prata med någon. Gör det! Och hoppas livet snart känns mer uthärdligt 💙

Jag har jobbat bland annat med att utreda sexualbrott och en stor andel av våra brottsoffer var personer som på olika sätt uppvisade ett riskbeteende. Nästan som ett självskadebeteende, där man satte sig i potentiellt farliga situationer som de flesta människor skulle undvika. När jag läser dina inlägg så får jag exakt samma vibbar. Du har en liten bebis som du lämnar hos någon (?) och sen åker du och träffar för dig helt okända personer utan att berätta för någon vart du ska. Fast din nykterhet är så sårbar och i riskzon fortfarande.

Om du inte är rädd om dig själv så kan du väl åtminstone vara rädd om dig själv i egenskap av att du är din dotters mamma? Är det rätt mot ditt barn att du slentrianmässigt sätter dig själv i potentiellt farliga situationer?
Jag jobbar med att utreda sexualbrott (och även brott i nära relation) och jag håller helt med i det du skriver och har samma dåliga magkänsla.

Måste göra nånting.
Ring och prata med henne <3!

Jag har lättare för att vara mysig tillsammans med P när jag varit iväg. Mysig är kanske fel ord jag vet inte. Men jag stör mig mindre på P än innan. Lär väl börja störa mig snart igen men men bra så länge det varar :laugh:

Han var en besvikelse idag. Vill inte säga värdelös. Det känns elakt. Men inte alls min typ. Alldeles för mild och tafatt. Och nervös fast jag inte fattade varför.
Hade meddelat M om han kunde ses. Tänkte bra ha en back up. Han jobbade och skulle träna sen men jag skrev att jag behövde honom akut så han och jag såg lite snabbt iaf. Tur det annars hade det varit helt misslyckat allting.
M är en skit men han är ändå M liksom 😍

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn