- 1 kg blev resultatet av denna vecka 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket påverkar en dags äta lite mer för er? Följer lite bloggar/instagram och de verkar ju ofta ha en dag i veckan då de får käka vad de vill men de fortsätter att gå ner ändå. Hur mycket påverkar egentligen en dag för er? Jag är inte ute efter att ha en dag i veckan, och när det varit något vi firar så har jag ju ätit som jag vill, men jag har stört mig över att det blir så tydligt utslag på vågen. Det kan ta en hel vecka för mig att gå ner det jag gick upp efter en sådan dag..
när det varit något vi firar så har jag ju ätit som jag vill, men jag har stört mig över att det blir så tydligt utslag på vågen.
Ja en del tränar iallafall! En del verkar äta vad de vill hela dagen, typ godis också och en del typ bara just den middagen.Det är olika. Beror ju lite på vad jag äter. Äter man vad man vill alla måltider eller tex bara den planerade middagen man vet blir mer än det vanliga?
Ibland står jag stilla en vecka, eller droppar 1 kg eller ökar ett halvt dagarna precis efter jag ätit utöver mina kalorier.
Tränar de du följer? Då kan man ju kliva av planeringen ibland utan att det påverkar om man kliver på tåget direkt igen.
Ja en del tränar iallafall! En del verkar äta vad de vill hela dagen, typ godis också och en del typ bara just den middagen.
Egentligen spelar det väl ingen roll i det långa loppet för det försvinner ju om man återgår till sina kalorier sen![]()
Vågen gjorde ett jätteskutt idag så nu är det totalt -8,6kg. Jag kan äntligen ha mina "hundbyxor" som jag köpte i början av förra sommaren igen!Hur går det för er andra?
Vågen gjorde ett jätteskutt idag så nu är det totalt -8,6kg. Jag kan äntligen ha mina "hundbyxor" som jag köpte i början av förra sommaren igen!
Målet är att komma till -10 innan semestern börjar, det känns inte helt omöjligt!Men tror också det kommer stå stilla nästa vecka, ska bla på baluns fest imorgon
![]()
Den här veckan har jag slarvat massor, visserligen inte gått upp men ligger stabilt på samma som förut.
Har inte hört nåt sen blodproven så jag antar att värdena var bra. Läkaren sa att det förmodligen berodde på ökad aptit att jag gick upp så mycket. Men det förklarar inte varför jag inte går ner!
Ska jag kanske vända mig till Närhälsan vårdcentral istället för psykiatrin?
Den här veckan hoppade vågen äntligen ett steg! Så nu väger jag för första gången på VÄLDIGT länge under 80kg!
Tack! Jag har varit lite on/off i den här tråden för jag har svårt att inte bli avundsjuk på dom som vecka efter vecka har gått ner i vikt och jag själv står och stampar på samma ställe.Bra jobbat!
Så peppande när man hamnar på en ny förstasiffra![]()