Adventskalendertråden 2020

Supernöjd med Skincity hittills!
Idag var det en rengöring med peeling som doftade härligt citrusaktigt.

Kaffekalendern bjöd på ett gott kaffe, gillade dock gårdagens mest av de tre vi fått.

Flashback forever bjöd på ett roligt avsnitt idag där de ringde upp en av moderatorerna som nämnts ett flertalet gånger i podden genom året.
 
Min choklad- och marsipankalender har hittills haft väldigt goda praliner (eller vad man ska kalla dem för). Det lär nog vara chokladöverdragen marsipan bakom alla luckor, men med olika smaksättningar. Idag var det ägglikör. Igår vet jag inte exakt (jag var för otålig för att läsa innan jag öppnade... ;) ) men det smakade lite fruktigt, så förmodligen någon sylt.
 
Det blev en kalender till igår då de reades ut 😁

IMG_20201203_141854.jpg
 
Dagens pralin var sååå god! Jag är dock inte så bra på att gissa smaker, trodde på nåt med typ punch och så var det visst gräddkola. :o

Marmeladen var ”Flowers honey” och det låter i mina öron inte precis som marmelad... Måste köpa bröd innan jag kan prova den dock.
5A906AA5-315D-4BDA-8ED2-108E311AB8C7.jpeg
 
Du får ju komma med rapport om hur de smakar också! :rage::p
Blir så nyfiken varje gång jag ser dem på bild :rofl:
Sorry! 😂😂 Lucka 1 var caramel och de var helt okej, (inte lika goda som werthers popcorn) lucka 2 var choklad, också helt okej. Lucka tre var toffee apple & cinnamon och smakade som äppelpaj. Idag var det ju pumpkin spice, och de påminde om gårdagens, men utan äppelsmak, också goda.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 781
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
893
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
12 785
Senast: Piglet
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp