Äntligen!!!!

Armani__

Trådstartare
Har vi hittat vårt ställe.
Skrev på papper på en super-trevlig bostadsrätt igår. 2 rok, 64 kvm = helt perfekt! Hyfsat renoverad redan så vi behöver inte göra några våldsamma ingrepp som det är nu iaf.

Ville bara skriva av mig. Vi har ju letat ett tag nu, både hus och lägenheter, lite beroende på vad som faller över oss, och nu äntligen hittade vi den.

Flytt blir det i januari - februari skulle jag tro, vi läääängtar och har därför bestämt oss för att inte julpynta mer i vår nuvarande lägenhet utan istället börja packa så smått, såå roligt!!
 

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 586
Hemmet Ni vet ju hur jag tjatat om att få flytta ut på landet. Nu verkar jag ha hittat ett litet hus att hyra! Muntligt är i princip allt...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 439
Senast: MissFideli
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 429
Senast: cherie
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 809
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp