Akvarietråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gurka is da shit! 😋

8C1F7CFF-83E6-4504-82FC-30A0494B7D29.jpeg
 
Fish Rescue idag. En Krobia hane som jag tog hand om.
Är lite blyg än så länge, så fotot är ifrån bunken innan han släpptes i karet
20200521_110300.jpg
 
En av ancistrusarna har dött mystiskt, hittade den framme vid glaset i akvariet och trodde först att den vilade eller åt, men sedan kom en av pixi-snäckorna och började äta på den bakre fenan. Vet inte vad som var fel på ancistrusen, den såg inte skadad ut, men stendöd och stel. Väldigt tråkigt.

Har rensat lite allmänt i akvariet också, gjort rent pumpen, och röjt undan bland växterna som tenderar att växa som en regnskog och ta över en stor del av simytan.

Cikliderna mår bra, tetrorna och de två resterande ancistrusarna. De nya fina capuccino-snäckorna sniglar runt, elefanterna också som är superfina - så nöjd med dem! Jag har även beställt två gula pila polita och inväntar dem med spänning. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 124
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 947
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 595
Senast: Breaktown
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 106
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp