Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Då var det dags igen tydligen 🤦🏼‍♀️
Screenshot_2024-03-26-16-53-41-845_fr.vinted.jpg
 
När jag planerade barn missade jag att ha med i planeringen hur mycket grejer det skulle innebära.. ändå har vi ändå försökt hålla nere antalet presenter..

Här är barnens utsorterade grejer vi bara hivat ut i ett förråd i brist på ork 🫠

Tog in en kasse mjukisdjur som jag tänkte tvätta och sen blir det Vinted eller skänkes till loppisen.
Jag har ett rum med kläder och utsorterade saker. Före corona lämnade jag in hos kyrkan som hade loppis försäljning där man får 70% resten skänker de till hjälpverksamhet. De hade 4 försäljningar om året. Nu verkar de ha minskat ner på det till två. Men nu är svägerskan familjehem åt en 6 åring som typ inte hade nånting med sig.
 
Kissarna och jag har plockat ihop 4 kassar till svägerskan familjehemsplacering och jag har märkt upp en kasse med kläder att lämna bort till när kyrkan har inlämningsdag till sin barnklädesloppis. 2 kassar har jag till sekund hand som jag inte vet storlek på.
 
La ut ett gäng pussel idag, 4-5 st tror jag. Chansade och la ut ett som saknar 2 bitar också, för 30 kr. Får se om det säljs. Men 2 av dom jag la ut idag är redan sålda, och en har köpt 3 som legat ute ett tag, så det känns bra 👍

Var säljer du pussel? Har ett gäng jag borde ta tag i. 😅
 
Lagt ut alla mjukisdjur på Vinted, men de verkar ha höjt fraktavgiften sedan igår så nu är frågan om folk kommer tycka det är värt att köpa.
Fan vad drygt! Jag kommer aldrig att få mina prylar sålda med den frakten 😑 Fördelen är att jag kommer att sluta köpa på mig fler saker iallafall 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Happimess
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 016
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 361
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 066
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp