Ser ut som alla barn vars förälder sagt "äsch, du växer i det" ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som alla barn vars förälder sagt "äsch, du växer i det" ^^
Måste bara fråga... ni som rensar ur mycket, händer det aldrig att ni ångrar saker ni sålt/skänkt?
Det gör jag ibland och det är ju inte mycket att göra åt, men ändå.
Jag har rensat väldigt hårt och det är ett fåtal saker som jag inte hade gjort mig av med såhär i efterhand (en sak kommer jag nog till och med att köpa igen). Men precis som @DarkInNight så tycker jag att det är ett litet pris att betala för att ha frigjort mig från så mycket annat.Måste bara fråga... ni som rensar ur mycket, händer det aldrig att ni ångrar saker ni sålt/skänkt?
Jo då det händer. Men så tänker jag att det var bara en pryl, det är inte hela världen.Måste bara fråga... ni som rensar ur mycket, händer det aldrig att ni ångrar saker ni sålt/skänkt?
Just nu säljs det prylar som jag aldrig skulle använda, har tex fått i julkalender eller kläder som antagligen aldrig skulle passa igen. Känner att risken är låg att jag kommer sakna dem. Kläderna har tex legat i låda som jag inte har tittat i det senaste året.Måste bara fråga... ni som rensar ur mycket, händer det aldrig att ni ångrar saker ni sålt/skänkt?
Ta det!Hur tänker ni ang bud. Har en lite dyrare hästpryl ute till försäljning. Den har fått ganska många favorit markeringar och fick nu ett bud som är knappt 20% lägre. Har lagt ut annonsen idag.

Jag hade avvaktat om du la ut den idag. 20% är rätt mycket att pruta tycker jag.Hur tänker ni ang bud. Har en lite dyrare hästpryl ute till försäljning. Den har fått ganska många favorit markeringar och fick nu ett bud som är knappt 20% lägre. Har lagt ut annonsen idag.
Men samtidigt tycker jag det är svårt med prissättningJag hade avvaktat om du la ut den idag. 20% är rätt mycket att pruta tycker jag.
IBland kan det vara mer värt för en själv att bli av med grejen än att hålla fast vid det satta priset.Men samtidigt tycker jag det är svårt med prissättning
För mig handlar det om hur fort jag vill bli av med något.Hur tänker ni ang bud. Har en lite dyrare hästpryl ute till försäljning. Den har fått ganska många favorit markeringar och fick nu ett bud som är knappt 20% lägre. Har lagt ut annonsen idag.
Ibland blir en förvånad över vad som är lätt att sälja!Hittade en gammal sliten iPhone 6S. Fick 150 spänn för den! Och människor favoritmarkerat ett paket med orimligt fåniga värmeljus så det står härliga till. Tur att det finns folk som VILL HA skräpet jag vill göra mig av med![]()
Du har inget bling bling pannband i x-full?Fotat och ska lägga ut lite bling-bling pannband som hängt i några år i sadelkammaren. Insett att jag tröttnat på bling och vill ha utan. De är fortfarande plastade och med prislapp så tänker att jag lägger mig under det.
Lägger ut 2 saker åt gången på Vinted för jag orkar inte hålla koll
Mamma skapade konto och la ut nya skor och blev blockad direktHon har ingen aning om varför men nu är hon iallafall godkänd. Hon sålde skorna alldeles för billigt (nypris nästan 2 000,-) hon la ut dem för 500 men som vi sa. Då fick hon sålt dem snabbt och ett tag tänkte hon ge bort dem så hon är nöjd.
Tänker jag ska slänga ut lite mer saker i lugn och ro från sadelkammaren eftersom jag ska avveckla. Men inte för mycket på en gång.
D har fått sålt massor och gjort en rejäl rensning. Han hade ju mycket fotogrejer men flera stativ, kameror, skrivare, skärare osv har hittat nya hem och för samma pris han köpte dem för. Även alla ramlister för skäraren hittade nya hem istället för att bara bli pinnved.
Heja D han har hittat tempot nu han med![]()
Du har inget bling bling pannband i x-full?![]()