Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor eloge för ditt tålamod. Hade gett upp mycket tidigare på den.Ja, den mår inte helt bra stackarenKom på att den har inget batteri alls heller. Fick plocka bort det för det blev något fel så den vägrar att starta om batteriet sitter i så det är bara sladden med jätteglapp som gäller
Hade jag använt den mer så hade jag nog sparat pengar till en ny, men den används i princip bara till foton och för att kunna rita av logor och liknande så jag kan göra heat transferpatchar så jag tycker inte att det är värt den kostnaden.
Det är nog en de största nackdelarna med iPhone att det inte går att ha ett extra minneskort! En annan sak som hade varit jättenimt är om det hade gått att koppla telefonen direkt till den externa hårddisken utan att behöva gå igenom datorn, men det verkar inte alls gå av vad jag har lyckats läsa mig till
Det är förmodligen ditt, så systemet vet vem som skickar paketet samt var pengarna ska hamna när köparen godkänt varan.Jag fick sålt ett item på vinted!
Men nu fattar jag inte riktigt vad jag ska göra. När jag klickar på "Hämta fraktetikett" så vill den att jag "Bekräftar saldo" och fyller in information om "kontoinnehavaren" och en faktureringsadresss, är det min eller köparens? Det står att köparen redan betalat frakten.
Är det din första sålda vara på vinted?Jag fick sålt ett item på vinted!
Men nu fattar jag inte riktigt vad jag ska göra. När jag klickar på "Hämta fraktetikett" så vill den att jag "Bekräftar saldo" och fyller in information om "kontoinnehavaren" och en faktureringsadresss, är det min eller köparens? Det står att köparen redan betalat frakten.
Jag behövde inte fylla i någon faktureringsadress som jag kommer ihåg när jag började sälja på Vinted för cirka 1,5 månad sen. Men jag kan ha glömt!Jag fick sålt ett item på vinted!
Ja du kan avbryta köpet. Du får välja anledning och skriva en kommentar till varför. Du kan få ett negativt omdöme, men tror det beror på anledningen du avbryter eller nått, lite oklart.Kan jag som säljare avbryta en försäljning hos vinted? Har en sjukt dålig känsla för en pryl för 20 kronor. Hen köpte den i natt och började tjata direkt om att hen måste ha den om tre dagar, även om jag skickar den idag efter jobbet är det ju inte säkert att den kommer fram i tid!
Jag har avbrutit ett par köp som säljare. Angett ”överenskommet med köparen” och inte fått dåligt omdöme av det.Kan jag som säljare avbryta en försäljning hos vinted? Har en sjukt dålig känsla för en pryl för 20 kronor. Hen köpte den i natt och började tjata direkt om att hen måste ha den om tre dagar, även om jag skickar den idag efter jobbet är det ju inte säkert att den kommer fram i tid!
Ja du kan avbryta köpet. Du får välja anledning och skriva en kommentar till varför. Du kan få ett negativt omdöme, men tror det beror på anledningen du avbryter eller nått, lite oklart.
Tar och skickar, kan chansa med 20 kronor. Även om jag gör det nu på min rast kommer det inte gå iväg förens imorgon då Postnord hämtar där klockan 9Jag har avbrutit ett par köp som säljare. Angett ”överenskommet med köparen” och inte fått dåligt omdöme av det.
Jag hade också avbrutit det köpet, det är orimligt beteende från köparen. Vill dom ha nått snabbt, köp från Amazon typ.Tar och skickar, kan chansa med 20 kronor. Även om jag gör det nu på min rast kommer det inte gå iväg förens imorgon då Postnord hämtar där klockan 9
Frågan är bara vad jag ska ange för orsakJag hade också avbrutit det köpet, det är orimligt beteende från köparen. Vill dom ha nått snabbt, köp från Amazon typ.