Plånboken brukar alltid ha intressanta avsnitt...https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2861919
Plånboken-avsnitt som pratade mycket om beg.försäljning, att ha pengarna kvar på säljportalen mm. Intressant avsnitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plånboken brukar alltid ha intressanta avsnitt...https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2861919
Plånboken-avsnitt som pratade mycket om beg.försäljning, att ha pengarna kvar på säljportalen mm. Intressant avsnitt![]()
Jag har sålt mycket porslin till PolenHoppar in här för att få en spark i arslet att kränga prylar. Använder marketplace och vinted främst, upplever att det blir ett himla drag på vinted när man lägger upp något nytt. Annonserade ett par skor och inom 10 min hade 3 andra grejer sålts. Så ska vara strategisk och annonsera saker lite pö om pö. Målet kommande månad är att sälja för 1000 kr som ska in på julklappskontot. Är uppe i över 600 och har lagt ut min gamla cykel som jag hoppas bli kvitt! Ska kolla igenom en låda och se om det är dags att avyttra några urvuxna barnplagg. Upplever att glas och porslin är svårt att bli av med dock, någon som lyckas bra?
Så skönt det ändå är att inte ha kryddorna darummätkta....
Absolut inte! När jag städade mammas köksskåp fanns det rätt mycket kvar från det förra årtusendet
Swishloppis! Något ställe under tak, ett partytält? Blev av med sjukt mycket prylar/skräp när jag tömde min avlidne släktings hus. Annonserade i lokal Facebook -grupp och var billig. Sista veckan var allt gratis.För övrigt sprider sig paniken när jag funderar på hur i fridens namn jag ska hinna tömma mitt hus på en månad... Började gå igenom mitt förråd i källaren idag där jag mest bara ställt in grejer i 10 år. Så oerhört lite jag vill ha kvar! Men så påfrestande att behöva göra sig av med det på något annat sätt än öppen eld.
La upp en av mina fina klänningar i en dedikerad Facebook-grupp. Fick ett "köper " sedan radiotystnad...![]()