Mäh! Dålig stil att äta så lite glass!Vi har helt enkelt ätit för lite glass senaste åren!
Men jag har åtgärdat det! Fyra stora förpackningar i frysen ( kvar efter kalas)
Bra att ni bättrat er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mäh! Dålig stil att äta så lite glass!Vi har helt enkelt ätit för lite glass senaste åren!
Men jag har åtgärdat det! Fyra stora förpackningar i frysen ( kvar efter kalas)
Glass i frysen?! Det är ett helt oförståeligt fenomen för mig. Här hinner ingen glass hamna i frysen…En kan väl aldrig ha tillräckligt med strössel?!? Eller tillräckligt med glass i frysen!
Jag brukar inte ha pinnglassar och liknande, men började köpa hem en del sådana förpackningar (88:an, päronsplit, kolastrut, sandwich etc) så att jag har några olika hemma. För någon vecka sedan var det gäster här några dagar, och det var väldigt populärt och smidigt med lite sådana glassar hemma, och jag fick köpa mer innan sista gästen åkt. (Smidigt också att man med lite variation har något som funkar för "alla", även t.ex glutenintoleranta).Eller tillräckligt med glass i frysen!
Jag har tre avkommor som oturligt nog älskar glass lika mycket som mig så vi måste alltid köpa stora mängder och den hinner iaf mellanlanda i frysen innan alla har tagit...Glass i frysen?! Det är ett helt oförståeligt fenomen för mig. Här hinner ingen glass hamna i frysen…

Hur "gammal"?Hittade en gammal bortglömd digitalkamera i en låda. Vips var den såld på Vinted för över 1000 spänn (och med flera bud som också låg på fyrsiffrigt). För en liten kompaktkamera, i en tid där nästintill alla har en mobil med kamera, känns det galet mycket. Just denna köparen skrev att hon ska ha den vid utlandsresa, jag hoppas att hon blir nöjd![]()
Tror den var från 2012, eller däromkring. Men det verkar ligga ute och säljas en hel del äldre än så också. Bättre att sälja än att den ska ligga i ett förråd och åldras vidareHur "gammal"?
Kanske har någon liggandes i gömmorna.![]()