Alternativa klädstilar

Det är värt att pendla till en bra skola.

Går su på den dåliga och vantrivs kommer du antagligen få dåliga betyg och/eller byta skola ändå.

Jag kollade på alla skolor från årskursen jag ska gå i och uppåt i min kommun, pch det verkar inte gå några bussar tidigt på morgonen och sedan runt tiden jag slutar. Eventuellt så är informationen felaktig, vet ej. :crazy:
 
Jag kollade på alla skolor från årskursen jag ska gå i och uppåt i min kommun, pch det verkar inte gå några bussar tidigt på morgonen och sedan runt tiden jag slutar. Eventuellt så är informationen felaktig, vet ej. :crazy:

Hur lång tid är det tills du ska börja ny skola? Kollektivtrafik kan ju ändra sig från år till år.
 
Hur lång tid är det tills du ska börja ny skola? Kollektivtrafik kan ju ändra sig från år till år.

Börjar hösten 2015. Så kanske, jag hoppas det.
Fast ändå så vill jag gå på skolan, jag längtar tills dess. Den verkar vara bra, det är endast det att lärarna kan döma en efter utseende så det går ut över ens betyg.
 
Börjar hösten 2015. Så kanske, jag hoppas det.
Fast ändå så vill jag gå på skolan, jag längtar tills dess. Den verkar vara bra, det är endast det att lärarna kan döma en efter utseende så det går ut över ens betyg.


Ta det lugnt. Hösten 2015 kanske ser annorlunda ut än nu. Jag var tämligen utåtagerande som tonåring, och de som var bäst på att bortse från det och gå på prestation var lärarna.
 
Börjar hösten 2015. Så kanske, jag hoppas det.
Fast ändå så vill jag gå på skolan, jag längtar tills dess. Den verkar vara bra, det är endast det att lärarna kan döma en efter utseende så det går ut över ens betyg.

Vissa lärare kan säkert vara så tyvärr, men det lär finnas minst lika många som är helt fantastiska. Om du går in med ett öppet sinne gentemot lärarna istället för att förutsätta att de dömer efter utseende så tror jag att det kommer gå jättebra :)
 
Vissa lärare kan säkert vara så tyvärr, men det lär finnas minst lika många som är helt fantastiska. Om du går in med ett öppet sinne gentemot lärarna istället för att förutsätta att de dömer efter utseende så tror jag att det kommer gå jättebra :)

Det ska jag göra. Med lite tur så hamnar jag kanske i en klass där jag känner läraren. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Blyger
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 161
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
17 809
Senast: Enya
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp