Amatörjockeylicens!

OutOfService

Trådstartare
Nu jäklar är det dags för mig att få tummen ur att ta licens! :D så dags nu när galoppsporten är på väg under :p men jag hoppas det blir ordning igen!

Finns det någon mer här som ska ta licens i oktober? :)
 
Det är mer nervöst än nånsin! På väg till Malmö nu för sista förberedelserna och på lördag och söndag är det dags! :D
 
Hepp :( vaknade upp på onsdagen med världens jävla dunderförkylning och feber ..kämpade mig igenom veckan och var lite bättre på lördagen så försökte mig på löpningen, efter 1km fick jag dock ge upp då jag fick totalt andnöd :( :( sen var jag om möjligt ännu sjukare och utan röst i 1 vecka till.

Så nya tag i april..

@tolksele
 
Hepp :( vaknade upp på onsdagen med världens jävla dunderförkylning och feber ..kämpade mig igenom veckan och var lite bättre på lördagen så försökte mig på löpningen, efter 1km fick jag dock ge upp då jag fick totalt andnöd :( :( sen var jag om möjligt ännu sjukare och utan röst i 1 vecka till.

Så nya tag i april..

@tolksele

Näe fy vad tråkigt.. Enda trösten är väl att du inte kunde bli kuggad för du kunde ju inte ens försöka... :down:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Då har man fått den nya i sig. Det blev nr 6 i ordningen. Å gratis var det igen 😀. Ska ni ta eller hoppar ni över?
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 421
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 137
Senast: Gunnar
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 529
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp