Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var mest nervös för att klämma ur all vätska som gynekologen sprutat upp i mina äggledare. Jag liksom såg framför mig hur det skulle spruta ur både munnen och muttan. Som tur är gjorde det inte det.![]()
Nej, självklart har jag inte det. Det var det som var så pinsamt. Jag fattar inte varifrån jag fick det![]()
Fantastiskt! *släpper ut skrattattacken*
Jag får säga att jag hade en släng men att det har gått över. Dessvärre är han ju neurolog så tror han på det så har han köpt läkarleget på internet.Vänta bara. En vacker dag bläddrar någon läkare (din migränläkare!) i dina papper och muttrar "Jaaaha. Och så hade du ju dessutom MS också."
Detta måste vara i särklass den mest utflippade och urspårade tråd jag någonsin kikat in i...
Tror dock även jag att detta är bästa terapin!
Säger du ja. Jag skäms fortfarande. Väntrummet var stort och FULLT med folk, jag brakade omkull som en elefant och påstod att jag hade MS.![]()
Ja det är inte utflippat att falla som en elefant i väntrummet och ursäkta sig med MS, heller inte utflippat att spy i gynstolen! Ni liksom ger hypokondrin två ansikten, fattar ni inte det!Men alltså jag fattar inte ens var vi flippat ur? Det handlade om spyor, väl?![]()
Säger du ja. Jag skäms fortfarande. Väntrummet var stort och FULLT med folk, jag brakade omkull som en elefant och påstod att jag hade MS.![]()
Jag är lite kär i dig.Nej, självklart har jag inte det. Det var det som var så pinsamt. Jag fattar inte varifrån jag fick det![]()