Ångest delux

Gynekologen som lindade min stackars fot - jag hade lyckats vika ankeln i fallet - sa att hon varit idrottsläkare tidigare och kunde konstatera att det sannolikt bara var en stukning. Hon sa INGET om MS och det gjorde inte jag heller :crazy:

Vänta bara. En vacker dag bläddrar någon läkare (din migränläkare!) i dina papper och muttrar "Jaaaha. Och så hade du ju dessutom MS också."
Jag får säga att jag hade en släng men att det har gått över. Dessvärre är han ju neurolog så tror han på det så har han köpt läkarleget på internet.

Säger du ja. Jag skäms fortfarande. Väntrummet var stort och FULLT med folk, jag brakade omkull som en elefant och påstod att jag hade MS. :crazy:

:rofl:

Jag döööör!

Jag har väldigt lätt att få blodtrycksfall och svimma vid alla typer av blodprovstagningar. Vid ett tillfälle så svimmade jag och vaknade av att jag kräktes. Liggandes på rygg. Jag kände mig inte direkt som någon Törnrosa.

Men alltså jag fattar inte ens var vi flippat ur? Det handlade om spyor, väl? :D
Ja det är inte utflippat att falla som en elefant i väntrummet och ursäkta sig med MS, heller inte utflippat att spy i gynstolen! Ni liksom ger hypokondrin två ansikten, fattar ni inte det! :D:devil::love:

Jag glömde; att bli omlindad om foten av en fd idrottsläkare, numera gynekolog...hahaha...jag har skrattat ända sedan jag läste slutklämmen på den här tråden!:rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 057
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Åh, svärfar har troligtvis åkt på magsjuka. Han mådde bra på förmiddagen och har varit ute och jobbat hela dagen. När han kom in så... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 660
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Min 28-årsdag närmar sig och med den kommer också ångesten. Har varit rätt stabil sedan januari tack vare antidepp och terapi, men nu...
Svar
14
· Visningar
2 527
Senast: Unit
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka