Annonsera mera hundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä det var tveksamt även på honom men tiken är absolut inte renrasig.
Var inne snabbt på instagram och såg ett par bilder på hundarna, tvivlar också starkt på att föräldrarna är renrasiga. Ägaren har iallafall undvikit frågor om föräldrarnas stam och röntgenbilder i kommentarsfälten, om hon svarade skrev hon typ att man får kontakta för mer information så det är nog inget hon vill skriva ut:angel:
 
På tal om rakryggade schäfrar så har stallkompis en schäfer och är så nöjd över att den är rakryggad och frisk. Att den rullar höfterna när den går och släpar bakbenen av oupptäckt smärta och bara "orkar " jaga min hund ett halvt varv när dom leker är en annan femma bara ryggen är rak.
 
Var inne snabbt på instagram och såg ett par bilder på hundarna, tvivlar också starkt på att föräldrarna är renrasiga. Ägaren har iallafall undvikit frågor om föräldrarnas stam och röntgenbilder i kommentarsfälten, om hon svarade skrev hon typ att man får kontakta för mer information så det är nog inget hon vill skriva ut:angel:
Hon har huskys med vilka hon iallafall säger är skk reggade.
 
Det var även någon som frågade om svensk schäfer verkligen var en ras. Svaret var att de är svenska schäfrar och inte tyska som är sönderhackade och går på hasarna...:meh: Om de hade stamtavla fick personen inget svar av:angel:
Edit: sönderavlade ska det såklart stå

Jösses. Alla Schäfrar är Tyska Schäfrar och alla härstammar därifrån :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund En nyfiken fråga: vad vore det motsvarade ordet till att adoptera? Omplacera så ger man bort hunden, men man kan inte säga att man...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 323
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 023
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 822
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 816
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp