Bukefalos 28 år!

Asa_S, du har inte behörighet...

Asa_S

Trådstartare
Har de senaste gångerna jag varit inloggad stött på problem när jag försökt läsa vissa trådar. Förra gången var det en länkning till en tråd som gav detta meddelande, denna gång är det en tråd jag svarat i där inte mitt svar finns med när jag söker på de inlägg jag gjort i januari, och när jag tror mig ha hittat tråden får jag detta meddelande när jag försöker öppna den. Varför är det så?
 
Sv: Asa_S, du har inte behörighet...

Det brukar innebära att tråden du försöker titta på är borttagen av moderator.
 
Sv: Asa_S, du har inte behörighet...

Aha. Det hade jag faktiskt inte gissat utifrån innehållet, men, men här kan väl allt urarta antar jag. Tråkigt, hade gärna följt dem.

Tack för förklaringen!
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 853
Senast: cirkus
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 401
Senast: Fruentimber
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 594
Senast: Hedinn
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 395
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp