Bukefalos 28 år!

Bäst i test (ulvlek)

Vi som är kvar har röstat enligt följande:
Niyama:
heffaklumpen - (Ceta) Lobelia - cirkus - Hedinn
cirkus: Hedinn - (Niyama) Lobelia - Ceta - ceta
bollen__: Ceta - Ceta - Hedinn - Hedinn
heffaklumpen: Niyama - Ceta - Kilauea - Ceta


Vi som är kvar har även fått röster enligt följande:
Niyama:
1 - 1 - 0 - 0
cirkus: 1 - 0 - 1 - 0
bollen__: 1 - 0 - 2 - 0
heffaklumpen: 1 - 1 - 0 - 0


De som är döda har fått röster enligt följande:
Blacksmithfarm:
4
Elo: 0 - 3
Harrysen: 2 - 0
qitis: 0 - 0
Kilauea: 1 - 1 - 6
LenaH: 0 - 1 - 0
Lobelia: 0 - 3 - 0
fio: 1 - 1 - 0
Ceta: 1 - 2 - 0 - 3
Hedinn: 1 - 0 - 1 - 4

Snor listan av heffa och fyller på.
 
Vi som är kvar har röstat enligt följande:
Niyama:
heffaklumpen - (Ceta) Lobelia - cirkus - Hedinn
cirkus: Hedinn - (Niyama) Lobelia - Ceta - ceta
bollen__: Ceta - Ceta - Hedinn - Hedinn
heffaklumpen: Niyama - Ceta - Kilauea - Ceta


Vi som är kvar har även fått röster enligt följande:
Niyama:
1 - 1 - 0 - 0
cirkus: 1 - 0 - 1 - 0
bollen__: 1 - 0 - 2 - 0
heffaklumpen: 1 - 1 - 0 - 0


De som är döda har fått röster enligt följande:
Blacksmithfarm:
4
Elo: 0 - 3
Harrysen: 2 - 0
qitis: 0 - 0
Kilauea: 1 - 1 - 6
LenaH: 0 - 1 - 0
Lobelia: 0 - 3 - 0
fio: 1 - 1 - 0
Ceta: 1 - 2 - 0 - 3
Hedinn: 1 - 0 - 1 - 4

Snor listan av heffa och fyller på.
DL 1: elo, q, LenaH, Lobelia kan ha duellat.
DL 2: cirkus, bollen, qitis, Hedinn
DL3: Niyama, heffaklumpen, LenaH, Lobelia, fio, ceta
DL4: Niyama, cikrus, bollen__, heffa

Okej DL2 vann antingen Hedinn käket eller så är cirkus ond och vann det.
DL3 tänker jag ju är troligt att LenaH vann bomben.
Visserligen kan Lena ha vunnit bomben DL1 och sparat den tills hon hade lite mer info och kunde spränga med sig någon viktig, eller så var det en god som vann något då.
Det kan ju ha varit onda uppe i duell som inte vunnit också förstås.
 
DL1
14.45 cirkus röstar på Hedinn
19.15 Hedinn röstar på bollen__
19.21 bollen__ röstar på Ceta
20.00 Elo röstar på Kilauea
20.29 Ceta röstar på Blacksmithfarm
20.49 Lobelia röstar på cirkus
20.55 Kilauea röstar på Harrysen
20.58 fio röstar på Blacksmithfarm
21.01 Blacksmithfarm röstar på Harrysen
21.04 qitis röstar på fio
21.06 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.07 Heffaklumpen röstar på Niyama
21.20 Harrysen röstar på Blacksmithfarm
21.27 Niyama röstar på heffaklumpen

Lynchas: BSF - Svart får
Käkas: Alla överlevde natten

DL2
19.56 bollen__ röstar på Ceta
20.08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia

Lynchas: Elo - Bybo
Käkas: Harrysen - Pryande siare
Käkas: qitis - Bybo


DL3
18.39 Hedinn röstar på bollen__
19.21 Goda lyan röstar på Kilauea
19.38 Ceta röstar på Kilauea
19.49 cirkus röstar på Ceta
19.49 Heffaklumpen röstar på Kilauea
20.00 LenaH röstar på Kilauea
20.03 Lobelia röstar på Kilauea
20.24 bollen__ röstar på Hedinn
20.53 Niyama röstar på cirkus
20.56 fio röstar på Kilauea
20.57 Kilauea röstar på bollen__

Lynchas: Kilauea - Röstfifflarulv
Också död: LenaH - Ond spiontvilling

Också död: Lobelia - Ängel
Käkas: fio - God tvilling


DL4
20.19 Heffaklumpen röstar på Ceta
20.29 Goda lyan röstar på Hedinn
20.31 Niyama röstar på Hedinn
20.32 cirkus röstar på Ceta
20.36 bollen__ röstar på Hedinn
20.38 Ceta röstar på Hedinn
20.44 Hedinn röstar på Ceta

Lynchas: Hedinn - Självmordsbombarulv
Käkas: Ceta - Siar sökaren
 
DL 1: elo, q, LenaH, Lobelia kan ha duellat.
DL 2: cirkus, bollen, qitis, Hedinn
DL3: Niyama, heffaklumpen, LenaH, Lobelia, fio, ceta
DL4: Niyama, cikrus, bollen__, heffa

Okej DL2 vann antingen Hedinn käket eller så är cirkus ond och vann det.
DL3 tänker jag ju är troligt att LenaH vann bomben.
Visserligen kan Lena ha vunnit bomben DL1 och sparat den tills hon hade lite mer info och kunde spränga med sig någon viktig, eller så var det en god som vann något då.
Det kan ju ha varit onda uppe i duell som inte vunnit också förstås.
Ingen av oss 4 fick röster igår, det stämmer. Men du har ju 1 mer röst än oss andra totalt. Så du borde inte duellerat igår, tänker jag? Tänker eftersom urvalet i första hand var bland de med minst antal röster och i andra hans totalt antal röster genom leken, och i tredje hand lotten.
 
Ingen av oss 4 fick röster igår, det stämmer. Men du har ju 1 mer röst än oss andra totalt. Så du borde inte duellerat igår, tänker jag? Tänker eftersom urvalet i första hand var bland de med minst antal röster och i andra hans totalt antal röster genom leken, och i tredje hand lotten.
Tack, jag glömde det kriteriet! Jag borde inte ha kunnat vara aktuell igår det har du rätt i.
 
DL3, Niyama 2 röster totalt, heffaklumpen, 2 röster totalt, Lobelia 3 röster totalt, fio, 2 röster totalt, ceta 3 röster totalt, LenaH 1 röst totalt.

Så av de som fick 0 röster i DL3 har LenaH färst röster totalt så hon måste duellat mot någon av Niyama, heffa och fio.

DL2, qitis mot någon av hedinn, bollen och cirkus.

Jag sliter mitt hår..
 
Deltagare:
1. LenaH - Ond spiontvilling
2. Niyama
3. Hedinn - självmordsbombar ulv
4. Blacksmithfarm - Svart får
5. Kilauea - Röstfifflarulv
6. Elo - Bybo
7. Qitis - Bybo
8. Cirkus
9. Ceta .- siarsökare
10. bollen__
11. fio - God spiontvilling
12. Harrysen - Pryande siare
13. Heffaklumpen
14. Lobelia - Ängel


Okej, så enligt rollistan bör de roller som är kvar vara:
- Den blinda
- 2 bybor
- Ulv

Och vi levande deltagare som är kvar är:
- Niyama
- cirkus
- bollen__
- Heffaklumpen

Snor denna lista av heffa också. VET vi att det är 2 bybor? Så det inte finns risk att det är två ulvar kvar och står 2-2 nu?
 
Deltagare:
1. LenaH - Ond spiontvilling
2. Niyama
3. Hedinn - självmordsbombar ulv
4. Blacksmithfarm - Svart får
5. Kilauea - Röstfifflarulv
6. Elo - Bybo
7. Qitis - Bybo
8. Cirkus
9. Ceta .- siarsökare
10. bollen__
11. fio - God spiontvilling
12. Harrysen - Pryande siare
13. Heffaklumpen
14. Lobelia - Ängel


Okej, så enligt rollistan bör de roller som är kvar vara:
- Den blinda
- 2 bybor
- Ulv

Och vi levande deltagare som är kvar är:
- Niyama
- cirkus
- bollen__
- Heffaklumpen

Snor denna lista av heffa också. VET vi att det är 2 bybor? Så det inte finns risk att det är två ulvar kvar och står 2-2 nu?
Jag tror att det är 2 bybor kvar, allt annat känns lite orimligt.

Vi var ju 14 från början och i rollistan finns det 5 namngivna onda roller, så det måste vara minst 5 onda. Är det 2 ulvar (=6 onda från start) så blir det ju bara 8 goda och i så fall skulle leken kunna ta slut redan dagDL2 (lynch av en god, lyckat käk och lynch).

Plus att självmordsbombarulven är död, priset i prispotten på själbmordsbomben är borta och käket från prisduellen är använt. Igår sa LL att om leken inte är slut ikväll så kommer det avslutas med dueller (tror det var dueller i alla fall) och om det är 2 ulvar kvar nu så måste det varit 3 kvar igår, det känns extremt osannolikt att LL hade skrivit så om det hade varit fler ulvar kvar än antal ulvar vi kan få ut i lynch?
 
Hej 👋 👋👋👋
Vi har slagit våra kloka huvuden ihop här i goda lyan
Vi har alla reagerat på denna spelaren under lekens gång och haft lite huvudbry att placera henne då hon stundtals verkat god och stundtals ond (som de flesta spelare )

Dock har vi noterat ett par mycket graverande detaljer om henne

1). Hon har i princip inte reagerat på hedinn under leken och igår verkade hon inte vilja teoria om henne över huvudtaget, utan var helt inne på ceta
Hon var därför redan igår en av våra kandidater att få vår röst. Men vi tyckte att Hedinn var mer säker som behårad och valde därför hedinn igår

2). Hennes röstrad är inte imponerande framför allt sticker rösten på Lobelia i dl2 ut då det också innebar att det blev tre goda uppe i fokus till den dl och risken var ju väldigt stor att alla tre goda (iaf Lobelia) torde skulle vilja rädda sig själva , och för att kunna göra det så skulle ju den också bli misstänkt efteråt.
Klassiskt rävspel av lyan !
Hon har också varit enkelspårig i att rikta fokus mot ceta de senaste dl och nu när vi vet att ceta var god känns det synnerligen misstänkt

3) personen HAR röstat på hedinn en gång dock -i första dl. Först av alla. Tidigt på dagen dessutom
Det ser i efterhand ut att vara en alibiröst och kan förklara varför BSF följde just Kilaueas röst -för inte ville hon rösta på sin kollega. Makes sense

Goda lyan röstar på Cirkus
 
Jag kan på ett sätt tycka att det var schysst av den sista ulven att käka Ceta inatt, för jag hade nog faktiskt varit inne på att rösta på henne annars idag. Nu vet vi att hon var Siar sökaren och det är omöjligt att rösta på henne nu.
Å andra sidan gör det det väldigt mycket svårare för jag vet ju inte vem jag misstänker mest nu?!

Att en av de som var aktuella för duell i DL2 var ond stämde ju eftersom Hedinn bevisligen var självmordsbombarulven. Men det utesluter ju inte att det kan vara fler ulvar där? Dvs någon av cirkus och bollen__. Det går alltså inte att utesluta att det var två lyamedlemmar uppe för duell i DL2.

Eller så var det bara en ond som var uppe för duell och så är Niyama den sista ulven trots allt? (Förutsätter här att det var en duell i DL2 och att någon från lyan vann och tog käket).

Funderar på cirkus om cirkus kan vara den sista ulven?
Eller så är det bollen__ med tidsbrist som är den sista ulven och fått "frikort" pga tidsbristen?

Herregud vad svårt...


Edit: Och där kom goda lyans röst medan jag skrev...
 
[…] Igår sa LL att om leken inte är slut ikväll så kommer det avslutas med dueller (tror det var dueller i alla fall) och om det är 2 ulvar kvar nu så måste det varit 3 kvar igår, det känns extremt osannolikt att LL hade skrivit så om det hade varit fler ulvar kvar än antal ulvar vi kan få ut i lynch?

Stopp nu. Jag har inte sagt något som antyder hur många spelare det är kvar på vardera sidan. Jag har sagt att leken ska avslutas ikväll antingen genom dueller eller på vanligt sätt. Och med det sistnämnda avser jag flera på varandra följande DL, vilket är ett gängse sätt att avsluta på när spelarna och LL tycker att leken pågått tillräckligt länge.

Det är också pga möjlig sådan upplösning jag tidigarelagt DL.
 
Stopp nu. Jag har inte sagt något som antyder hur många spelare det är kvar på vardera sidan. Jag har sagt att leken ska avslutas ikväll antingen genom dueller eller på vanligt sätt. Och med det sistnämnda avser jag flera på varandra följande DL, vilket är ett gängse sätt att avsluta på när spelarna och LL tycker att leken pågått tillräckligt länge.

Det är också pga möjlig sådan upplösning jag tidigarelagt DL.
Okej, då missförstod jag, sorry!

Jag läste det som att "som vanligt" var en DL per kväll och om leken inte var klar efter det så var det dueller som gällde.

Men om det även finns en möjlighet att det kan bli flera DLs efter varandra finns det möjlighet att det kan vara mer än en ulv kvar. Även om jag fortfarande inte tror att det är det mest sannolika pga att leken skulle kunnat ta slut väldigt snabbt då (till och med redan efter natt1 nu när jag tänker efter; om en god hade lynchats DL1 och ulvarna vunnit prisduellen och sedan fått två lyckade käk natt1 så hade ulvarna vunnit om ställningen från början var 6-8 (onda-goda)).
 
Hej 👋 👋👋👋
Vi har slagit våra kloka huvuden ihop här i goda lyan
Vi har alla reagerat på denna spelaren under lekens gång och haft lite huvudbry att placera henne då hon stundtals verkat god och stundtals ond (som de flesta spelare )

Dock har vi noterat ett par mycket graverande detaljer om henne

1). Hon har i princip inte reagerat på hedinn under leken och igår verkade hon inte vilja teoria om henne över huvudtaget, utan var helt inne på ceta
Hon var därför redan igår en av våra kandidater att få vår röst. Men vi tyckte att Hedinn var mer säker som behårad och valde därför hedinn igår

2). Hennes röstrad är inte imponerande framför allt sticker rösten på Lobelia i dl2 ut då det också innebar att det blev tre goda uppe i fokus till den dl och risken var ju väldigt stor att alla tre goda (iaf Lobelia) torde skulle vilja rädda sig själva , och för att kunna göra det så skulle ju den också bli misstänkt efteråt.
Klassiskt rävspel av lyan !
Hon har också varit enkelspårig i att rikta fokus mot ceta de senaste dl och nu när vi vet att ceta var god känns det synnerligen misstänkt

3) personen HAR röstat på hedinn en gång dock -i första dl. Först av alla. Tidigt på dagen dessutom
Det ser i efterhand ut att vara en alibiröst och kan förklara varför BSF följde just Kilaueas röst -för inte ville hon rösta på sin kollega. Makes sense

Goda lyan röstar på Cirkus
Jag har suttit och funderat över det här med duellerna också och vet ju att jag inte varit i en duell, men cirkus kan ju möjligen ha gjort det. Jag har försökt se om det skulle vara möjligt att Niyama är ulv för det är de två jag känner mig osäker på. Absolut att Heffa också kan lura arslet av mig men jag ser inget graverande där. Så har velat mellan Niyama och cirkus lite nu och tänker att om goda lyan tror mer på cirkus som ond än Niyama, då är troligen cirkus väldigt luden. För i goda lyan finns ju trots allt en del info att tillgå och de är flera som kan diskutera ihop. Väljer att följa detta när jag ändå velat, de hade rätt igår så varför skulle de inte ha rätt idag. Och som sagt hon funderade knappt något över hedinn igår utan var tydlig med ceta. Dock eventuellt lite klantigt av dem att käka ceta, de hade ju kanske kunnat rösta ut henne idag eftersom det ändå funnits misstankar genom leken?

bollen__ röstar på cirkus
 
Dock eventuellt lite klantigt av dem att käka ceta, de hade ju kanske kunnat rösta ut henne idag eftersom det ändå funnits misstankar genom leken?
Funderar på om detta beror på att hon inte kunde vara i duell igår och inte vinna eventuellt beskydd? Jag tänkte att om hon inte är ond så finns risk att hon blir käk men trodde nån hade koll på att hon ÄR ond för uppfattade teorierna så.
 
DL1
14.45 cirkus röstar på Hedinn
19.15 Hedinn röstar på bollen__
19.21 bollen__ röstar på Ceta
20.00 Elo röstar på Kilauea
20.29 Ceta röstar på Blacksmithfarm
20.49 Lobelia röstar på cirkus
20.55 Kilauea röstar på Harrysen
20.58 fio röstar på Blacksmithfarm
21.01 Blacksmithfarm röstar på Harrysen
21.04 qitis röstar på fio
21.06 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.07 Heffaklumpen röstar på Niyama
21.20 Harrysen röstar på Blacksmithfarm
21.27 Niyama röstar på heffaklumpen

Lynchas: BSF - Svart får
Käkas: Alla överlevde natten

DL2
19.56 bollen__ röstar på Ceta
20.08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia

Lynchas: Elo - Bybo
Käkas: Harrysen - Pryande siare
Käkas: qitis - Bybo


DL3
18.39 Hedinn röstar på bollen__
19.21 Goda lyan röstar på Kilauea
19.38 Ceta röstar på Kilauea
19.49 cirkus röstar på Ceta
19.49 Heffaklumpen röstar på Kilauea
20.00 LenaH röstar på Kilauea
20.03 Lobelia röstar på Kilauea
20.24 bollen__ röstar på Hedinn
20.53 Niyama röstar på cirkus
20.56 fio röstar på Kilauea
20.57 Kilauea röstar på bollen__

Lynchas: Kilauea - Röstfifflarulv
Också död: LenaH - Ond spiontvilling

Också död: Lobelia - Ängel
Käkas: fio - God tvilling


DL4
20.19 Heffaklumpen röstar på Ceta
20.29 Goda lyan röstar på Hedinn
20.31 Niyama röstar på Hedinn
20.32 cirkus röstar på Ceta
20.36 bollen__ röstar på Hedinn
20.38 Ceta röstar på Hedinn
20.44 Hedinn röstar på Ceta

Lynchas: Hedinn - Självmordsbombarulv
Käkas: Ceta - Siar sökaren
Jag blir lite nojig att rösterna mellan Hedinn och bollen är alibiröster.
Eller så var det bara en ond som var uppe för duell och så är Niyama den sista ulven trots allt? (Förutsätter här att det var en duell i DL2 och att någon från lyan vann och tog käket).
Vad tänker du om att jag ifrågasatte att Ceta skulle blivit räddad? Samma fråga till @bollen__ men citatet försvann. Är ju inte jag som drev teorin om Ceta som ulv, och som var nära att få henne lynchad igår även om jag till slut accepterade den.
 
Funderar på om detta beror på att hon inte kunde vara i duell igår och inte vinna eventuellt beskydd? Jag tänkte att om hon inte är ond så finns risk att hon blir käk men trodde nån hade koll på att hon ÄR ond för uppfattade teorierna så.
Vi verkar ju vara tillräckligt förvirrade ändå så det lyckades väl ändå av lyan, själv tänkte jag lite att om man har två som verkar rätt misstänkta i leken, den ena åker och är ulv, då tänkte jag att man skulle käka nån annan för att man fortfarande skulle tro att ceta var ulv idag. Men trots det så är vi ju ändå väldigt osäkra på varandra så den kvarvarande ulven har ju gjort ett bra jobb.

Jag vet inte när teorin mot ceta började? Jag vet att du ifrågasatte tanken om att hon skulle varit ulv som blev räddad och du hade ju helt rätt där. Jag har svårt att se att du är ulv faktiskt, just för att jag tänker att det hade varit lätt för dig som ulv att aldrig säga emot den teorin kring ceta.
 
Jag blir lite nojig att rösterna mellan Hedinn och bollen är alibiröster.

Vad tänker du om att jag ifrågasatte att Ceta skulle blivit räddad? Samma fråga till @bollen__ men citatet försvann. Är ju inte jag som drev teorin om Ceta som ulv, och som var nära att få henne lynchad igår även om jag till slut accepterade den.
Jag tänker att det kan betyda precis vad som helst. Det kan betyda att du är god och inte övertygad om att Ceta är ond så du testar tanken på att lyan kanske ville få henne att framstå som ulv (vilket man väl får säga att de lyckades med också). Men det skulle också kunna betyda att du är ulv och visste att hon är god och sa det för att i efterhand kunna peka på det och säga att du lyft tanken tidigare.
 
Jag tänker att det kan betyda precis vad som helst. Det kan betyda att du är god och inte övertygad om att Ceta är ond så du testar tanken på att lyan kanske ville få henne att framstå som ulv (vilket man väl får säga att de lyckades med också). Men det skulle också kunna betyda att du är ulv och visste att hon är god och sa det för att i efterhand kunna peka på det och säga att du lyft tanken tidigare.
Varför tror du att jag bidrog till att lyncha Hedinn igår om jag var ulv?
 
Varför tror du att jag bidrog till att lyncha Hedinn igår om jag var ulv?
Jag förstår nog inte riktigt vart du vill komma nu? Att jag ska avskriva dig helt som potentiellt ond?

Som jag sa igår så tänkte jag inte rösta på dig då pga du känts godast av de som var kvar igår. Den åsikten har inte ändrats så mycket idag, däremot blev det ett nytt läge (i alla fall i mitt huvud) när Ceta käkades inatt och inte hade den rollen jag trodde.

Är det så så konstigt att jag "började om" i tankarna och såg över alla olika möjligheter jag kunde tänka mig?

Jag förstår att du inte kan läsa mina tankar, men kanske är det ändå en liten indikation att ditt namn var det jag nämnde sist, dvs efter cirkus och bollen__ (=> tänkte i första hand på någon av dem och i andra (eller blir det tredje?) hand på dig).

Hur som helst så kan du i alla fall vara lugn med att du inte lär få min röst idag, så länge du inte typ skriver ett solklart lyameddelande i tråden :)
 
Jag skulle gärna se vad du, @cirkus, har att säga om leken idag? Om jag inte minns helt fel så var du en av oss som misstänkte Ceta igår, så hur tänker du nu när hon var siar sökaren? Vem tror du kan vara ulv? :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 577
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 358
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 452
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 095
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp