Vågar knappt stoppa in näsan här av rädsla för att bli påhoppad men jag gör ett försök ändå (och så viftar jag med vit flagg på en gång).
Jag har hängt här sedan stallet-tiden och periodvis varit extremt aktiv här på forumet. Numera hänger jag mest i Trädgård och då väldigt säsongsbetonat.
Det händer dock att jag läser en och annan tråd när trädgårdstråden inte uppdaterats och läsandet av denna, samt den låsta tråden, har varit med en stor klump i magen.
Vissa användare är i min värld kända för att vara hetsiga och en del av dessa har jag på ignore (sorry för det). Men många som jag upplevt som kloka, lugna och trygga individer har haft en argumentationsteknik här som mest liknar att stå och skrika sig hes i en tunna. Jag har inte känt igen de som jag till dagligdags skulle kalla Bukevänner. Känslorna har svallat och jag har suttit vid sidan om och misstroget skakat på huvudet. Kan inte alla bara ta ett steg tillbaka och andas djupt? Diskussioner är väl till för att driva frågor framåt, inte för att kasta skit på varandra?
Och så passar jag på med en liten fråga till
@Hedinn och
@Gunnar
Om jag förstått det rätt på era svar här så bannas man automatiskt efter 2 varningar(?)
Hur länge ligger en varning kvar? Kan man till exempel ha fått en varning för 15år sedan och då bannas för att man får en varning nu? Frågar såklart åt en vän