Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Hurra, vad skönt!
Det är så himla härligt när man inser att "Jaha, det är såhär trevligt det kan vara" :D

/Hon som sitter och äter avokado och några skivor ost just nu, efter kvällens mtb-tur.

Jag hittade en genväg till vilda västern, förresten:

7253_10151970656603761_2001992083_n_51b4e3e4ddf2b30f21bdb31c.jpg

KL

Jag har lagt en beställning på linnet och ett par koola cykelbrillor nu.
Och världens bästa Hunk meddelade att han har beställt såna här tröjor till oss, så att vi kan matcha :D :love: :up:

skarmavbild_2013-06-09_kl_220121_51b4df4b9606ee4a6a894bf5.png

Och just det!

Här är min vecka:

Måndag: -
Tisdag: Coreboll 45 min + 3 km promenad
Onsdag: 1,8 km promenad
Torsdag: 45 minuter styrketräning + 5 km promenad + 16,82 km mtb
Fredag: 1,6 km promenad och agilityträning med hundarna
Lördag: 1 timme downhill (effektiv tid på cykeln) + 4,43 km promenad
Söndag: 2,37 km promenad + 45 minuter styrketräning + 16,69 km mtb

Total distans: 51,71 km

Bra vecka du har haft :)
Fast downhill verkar smått livsfarligt ;)

Cyklade idag, 24.03km på 1h och 39 min.
Men då stannade jag för att ta av jacka och tröja (regnade när jag började) också. Kombinerat grusväg/asfalt och många låånga sega backar, cyklade till ett ställe och vände där. Första 5 km är nästan bara uppförsbacke hela vägen :p
Det kändes i benen vill jag lova. :D

Men det var en riktigt skön tur och känns himla bra nu efteråt.

Det lät gott, ska absolut prova det.

Mammas: Fast alltså jordgubbar till havregrynsgröt? Jag är lite tveksam.... :cautious: Bär skulle kunna funka, får prova. blåbär känns lite lockande.

Hmm, jag kör iof inte ren havregrynsgröt utan halva havregryn och halva dinkel, det passar jordgubb till iallafall.

Wys, jag gillar nog mer träningsvärk i rygg och axlar, om jag måste välja. ;)

Veeeet ni vem som precis sprang en mil? :D Jag ökar säkert sträckan för fort, men mef mitt mastempo kändes det hur lätt som helst, hade lätt kunnat springa mycket längre. Men jag ska ta det lite lugnare i veckan som kommer tänkte jag, har fler pass inbokade. :) veckosummering och veckoplanering kommer imorgon när jag sitter vid datorn, men asnöjd med veckan och känner att jag har en bra plan för den kommande veckan också. :)

Skönt med en sådan cykeltur! Och kul att du börjat komma igång! :) Har du endomondo? :)

Guuuud vad duktig du är!!! Du är lätt min idol. En hel mil!!!

Det ska du vara! Jag hade tryckt en t-shirt till mig själv där det stod "SPRANG EN HEL MIL DENI ERA SLAPPA JÄVLAR" på om det varit jag!

Känns fint som fan. Enda nackdelen är att man får ont i musen av sadeln när jag cyklar långa sträckor :p :o Har så otroligt smal sadel O_o
Ja jag har endomondo, fast använder mest runkeeper.
Tur idag när jag cyklade fel väg, tur man har kartan i appen så man ser vart man ska :angel:

Duktig du är som sprang en mil, bra jobbat!

Niffe: haha klockren tröja ju!

Tack! :D

Niffe: jaaa! Får kolla upp var man kan trycka upp egna tröjor. :D

Mirre: åh, min cykel är rena rövdöden så jag vet hur det känns. Byt den vid tillfälle! :)

Hör med syrran, hon gjorde ju min fina ;) :D

Ska göra det så fort jag får råd, den är rätt gammal och sliten så en ny cykel vore guld. Frågan är vad man ska ha bara.

En med pakethållare lär jag ju i alla fall ha så barnstolen kan sitta där.
Smala eller breda däck, cyklar ju mycket på grus/asfalt men vore ju lite kul och kunna köra lite offroad också. Fördelar/nackdelar med smala vs breda däck?
Växlat eller oväxlat, sambon har smala däck och oväxlat och han får betydligt högre fart och bättre rull än mig, har också smala däck men växlat. (sedan är ju hans cykel ny också iof)

Haha naaah, tror jag klarar mig ändå faktiskt :D

Tack! Ja, det är därför jag ska vara lite försiktig nu tänkte jag. :D

Niffe: haha, kejrå. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 089
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 474
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka