Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

De jag sett först är mest "stå stelt", den här är "låtsas att du har en svans och ska dra in den mellan benen". Så man vinklar bäckenet mer (och kortar därmed in magmusklerna mer) än när man bara "står stelt". Hängde du med?
Jag orkar betydligt kortare i den här varianten. Kan nog leta upp videon om du vill?

Förresten, vem startade beachutmaningen? Blender Fox, man från UK, är ingen som hänger i tråden om ingen undanhållit lite info, ska plockas bort? :)

Har slängt ut två inkräktare nu (den ena för andra gången :cautious:), och ändrat så det bara är folk i Sverige som kan gå med.

Det låter bra, om inte annat kanske du kan komma från känslan (som jag uppfattar det) att du rackar ner lite på dig själv för att du inte orkar? Det är ju inte så konstigt och du kanske slappnar av lite när du ser hur mycket du faktiskt jobbar? Och eftersom du skrev att du jobbar som väktare gissar jag på långa pass dessutom?

Armmuskler är snyggt! :D (//mest ytlig ;))

Det är ju asbra! Och kan du inte skaffa men lägga en hyfsat låg ambitionsnivå? Försök få till en gång i veckan, ha det som avkoppling lite? Och beach spelar inte så stor roll imo, du ska ju träna för att må bra i första hand och inte för att bli snygg, tycker jag iallafall. :)

Grejt! :) Men hmm, de i tråden som inte bor i Sverige vill inte vara med då? Eller ja, de får väl hojta till isf. :)

Haha, men sluuuta nu! :D Jag är ju snäll. :angel:

Hehe, jag minns första gången jag körde bodypump. Jag kunde inte sova på två nätter för att bröstmusklerna skrek så fort jag rörde mig minsta lilla och jag var jäkligt glad att tvättmaskinen står såpass i badrummet att jag kunde dra mig upp från toaletten mha den. :p

:rofl: :rofl: Så talande! Känner ingen känslan :D

Tror inte det är någon här från utlandet som vill vara med? Det har varit inställt så i tidigare utmaningar också.

Snygg är jag ju redan ;) :D
Haha skämt åsido, vill få bort lite onödigt fett och allmänt tighta till kroppen lite. Jag drar ju redan medium så det är ju inte så att folk stirrar ögonen ur sig när jag går in på mcdonalds.

Inte så värst långa pass. Dock ganska intensiva, ofta jourlunch och så jäkla korkade tider. Vanligtvis 10-19. Man hinner inte göra något innan, inget efter (känns det som i alla fall). Så det sabbar ju en hel dag ändå, eftersom all hjärnkapacitet tar slut under dom där jobbtimmarna. Men du har rätt, det vore nog ganska skönt att köra ett gympass som avkoppling efter jobbet, bara låta kroppen gå och vila hjärnan en stund. Och flasha mina snygga tights, när dom dyker upp.

Ett tips för att göra hantlarna "tyngre" är att göra övningarna långsamt. Typ i militärpress (eller axelpress med hantlar) köra explosivt uppåt och sen hålla emot på väg ner. Kan göras med alla övningar. Tryck i rörelsen "ut" och sen långsamt med kontakt tillbaka.

Kanske självklara grejer men tänkte bara om du kanske inte tänkt på det ;)

Jättebra tips! :)

Ok, nej jag har inte koll riktigt, eller ja jag vet ju i tråden vilka som inte bor i Sverige, men vad de heter på endo om de har det har jag noll koll på. :D

Grejt! :) Men hmm, de i tråden som inte bor i Sverige vill inte vara med då? Eller ja, de får väl hojta till isf. :)

Är nog bara jag som inte bor i Sverige i tråden nu?? Men jag har inte endomondo så fine med mig! ;)

Urslapp vecka, än så länge bara ett träningspass.... :o Midsommarfirande igår halva natten, inte bakis men TRÖTT idag så bara en lugn promenad idag (och godis.....)

cherie: Välkommen hem, hade ni det bra? Kroatien är himla fint!!

20130622_173219.jpg

Älskar kombinationen av skorna och tightsen :love: Så färgglatt och fint!

Ja, det hon visar är ju som det står: en korrekt planka. Det tänker jag är "vanliga plankan", sen går det ju att slarva i alla övningar liksom.

Jag förstår, men jag tänker att om du ska till gymmet enbart för att shapea kroppen lite kanske det inte är så stor motivationsfaktor, medan om du ska dit för att du mår bra av att träna kanske det är lättare att få till en rutin att gå dit. Åh, som vanligt är det glasklart i mitt huvud men kräver åttatusen ord och krångel för att få ner det i ord. :p

Det låter bra. Och den tiden är ju hyfsad ändå, du kan inte gå upp och träna en timme innan jobbet? För att komma igång och vakna till lite? Alternativt efter som du sa. :)

Är det inte hon, Preaterea eller vad hon nu heter, som bor i någon stad neråt, Luxemburg har jag för mig? Men hon kanske inte använder endo hon heller. :)

zass, tack, jag gillar den kombon jag också. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 158
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 516
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 134
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka