Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, men styrketräning är ju roligt. Iallafall när man börjar se resultat. (//Mvh Ytlig
)
Tycker du inte? Tack! Jag tyckte det, men det kanske bara sitter i mitt huvud. Har insett att mycket sitter där. Dock var jag tvungen att vinkla kameran så att magen inte kom med på bilden, men det sitter inte i mitt huvud, tyvärr.Men jag hoppas att det kommer om jag bara fortsätter träna och om jag kanske någon gång tar itu med min kosthållning. Chips och choklad redan idag, bra jobbat liksom.
![]()
Mina barn är ju lite större, men jag och 12-åringen brukar köra "dinosaurien" ibland. Man springer sakta tillsammans, en har en pinne i handen som han/hon plötsligt släpper, tillsammans räknar man ett visst antal sekunder, ex fem, sen rusar den ena framåt medan den andra rusar tillbaka, hämtar pinnen, förvandlas till T-Rex, jagar ifatt den första och "äter upp" den:-). Antal sekunder anpassas givetvis efter den som ska jaga ifatt. Grym fartlek!
Annars är ju backträning också roligt. Hur många gånger orkar vi springa upp och gå ner?
Läste om någon som tog med vattenpistoler ut på rundan...
Har ju sagt att jag ska klara tre minuter i sträck i min extramagmuskeldödande variant som jag hittade på youtube. Är hittills uppe i 1:30.