Sv: Beach 2013, del IX
+ Blueberry: Bra veckor ni haft!
Mammas: Grattis till distans-pb:t!!
Reyk: Håller med flera andra. Du borde försöka tycka om dig själv som du är nu, och sen ändå jobba med att äta bättre/träna etc. Det är de där negativa, destruktiva känslorna som gör att du inte lyckas! Försök jobba med att bli av med dem, de gör INGENTING bra för dig.
kl
Zass undrade om folk tagit semester i helgen och ja, jag har väl gjort det kan man säga
Nä, men bilade ju Halmstad-Stockholm och sen tillbaka lör-sön och var på en liten festival (Dans Dakar) lördag kväll. Hade så jäkla roligt iaf. Fick sen ändå för mig att jag skulle sticka o springa med folket kl 17 igår. Sprang 4,5 km i en imponerande 6:20 fart och det var PLÅGSAMT. Haha, min kropp var inte alls nöjde med det beslutet. Rundan är eg 4,8 men efter den sista backen trodde jag seriöst att jag skulle behöva kräkas (trots den långsamma farten) så jag lade faktiskt av där..
Sammanfattning av förra veckan, totalt 4 h tränat fördelat enl:
- 12,68 km löpning (1 h 20 min)
- 1 pass yoga (1 h)
- 1 pass spinning (25 min)
- 2 pass styrketräning (1 h 15 min, GRIT Strength och Cx Worx)
Nu ska jag sticka på Grit Plyo för första gången! Hoppas mitt kinkiga muskelfäste/sena i vristen håller för det, håll tummarna
+ Blueberry: Bra veckor ni haft!
Mammas: Grattis till distans-pb:t!!
Reyk: Håller med flera andra. Du borde försöka tycka om dig själv som du är nu, och sen ändå jobba med att äta bättre/träna etc. Det är de där negativa, destruktiva känslorna som gör att du inte lyckas! Försök jobba med att bli av med dem, de gör INGENTING bra för dig.
kl
Zass undrade om folk tagit semester i helgen och ja, jag har väl gjort det kan man säga
Sammanfattning av förra veckan, totalt 4 h tränat fördelat enl:
- 12,68 km löpning (1 h 20 min)
- 1 pass yoga (1 h)
- 1 pass spinning (25 min)
- 2 pass styrketräning (1 h 15 min, GRIT Strength och Cx Worx)
Nu ska jag sticka på Grit Plyo för första gången! Hoppas mitt kinkiga muskelfäste/sena i vristen håller för det, håll tummarna