Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till distansrekordskön inställning!
Wys - Grymt jobbatOch GUD vad gott med pasta o köttfärssås, åt precis lite turkisk yoghurt och musli vilket nu känns väldigt otillfredsställande..
Och grymt tänkt med på slutet, jag brukar tänka på Biggest Loser-mantrat ibland: pain is temporary - quitting is forever
kl
Har varit så jääääkla trött idag. Det var banne mig en hård helg alltsåHar dessutom sett till att äta igen alla helgens missade måltidskalorier (åt lite dåligt i ett dygn där) i kanelgifflar och glass idag typ. Bra jobbat mig!
Iaf, stack ut och sprang vid 17. Tanken var ett lugnt pass med lite stegrande hastighet á la:
Km 1: 6:15 tempo
Km 2: 6:00 tempo
Km 3: 5:45 tempo
Km 4: 5:30 tempo
Km 5: valfritt/nerjogg
Det gick typ som planeratVar bara Km 4 som jag tog i lite väl, blev 5:12 tempo istället, men det kändes gött att vara ute o springa ändå trots dagens dåliga motivation och dåsighet
![]()
Skitbra gjort! Ni är så aktiva och duktiga allihopa!![]()
Åh, det låter som ett underbart pass.Ditt också Trollunge! Ååh vad jag får löpsug av er, på ett bra sätt!
Wys, grymt!
Jag sprang idag igen.slipade timrekordet med 500 m.
var lite tungt, men det kan ha varit för att jag inte käkat innan.
Har gått ner ett kg till också, 73 nu. Mer taggad att tänka på vad jag äter nu, att maten är hyfsad iaf. Godis äter jag fortfarande, men inte lika mycket. Imorgon är det ingen träning, på torsdag är det 1, 5 h box innan jobbet.![]()
BAJSDAG.
I alla fall mat och träningsmässigt.
På måndag börjar jag jobba vilket gör rutinerna och maten bättre, samt träna på gym. DÅ jävlar.
Tack gulledu, vad fin du är! Känner mig sämre än sämst idag... Och imorn och på torsdag blir det alkohol. Hurra för mig.
Grymt bra jobbat med distansen för övrigt! Heja dig!
Idag har jag inte sprungit, men däremot promenerat cyklat och dansat magdans (!). GRYMT kul!
Vad härligt ditt pass lät! Man kanske skulle testa att köra ett sådant pass med variation på tempot.![]()