Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Åh, det låter som ett underbart pass. :love: Ditt också Trollunge! Ååh vad jag får löpsug av er, på ett bra sätt!

Vad härligt ditt pass lät! Man kanske skulle testa att köra ett sådant pass med variation på tempot. :)

kl
Känner mig så lyckad, gav mig ut och spring efter typ 100 m snubblar jag på en rot och skadar foten:( Det fick verkligen inte hända idag då jag ska åka på studentfest imorgon.
Surt! hade känts bättre om det kom i slutet:p

Men var kanske bra för när jag slutade springa märkte jag att det var något vajsing med luftrören, antingen är det den fuktiga luften eller den ciggen jag tog för två dagar sedan.

Grattis till distansrekord :bump: skön inställning!

Tack!

Wys - Grymt jobbat:bump::bump: Och GUD vad gott med pasta o köttfärssås, åt precis lite turkisk yoghurt och musli vilket nu känns väldigt otillfredsställande..:p Och grymt tänkt med på slutet, jag brukar tänka på Biggest Loser-mantrat ibland: pain is temporary - quitting is forever;)

kl

Har varit så jääääkla trött idag. Det var banne mig en hård helg alltså:p Har dessutom sett till att äta igen alla helgens missade måltidskalorier (åt lite dåligt i ett dygn där) i kanelgifflar och glass idag typ. Bra jobbat mig!;)

Iaf, stack ut och sprang vid 17. Tanken var ett lugnt pass med lite stegrande hastighet á la:
Km 1: 6:15 tempo
Km 2: 6:00 tempo
Km 3: 5:45 tempo
Km 4: 5:30 tempo
Km 5: valfritt/nerjogg

Det gick typ som planerat:) Var bara Km 4 som jag tog i lite väl, blev 5:12 tempo istället, men det kändes gött att vara ute o springa ändå trots dagens dåliga motivation och dåsighet:angel:

Tack! Men det var ju ett jättebra mantra, det ska jag sno och tänka på nästa gång när det blir jobbigt! :)

Låter som ett grymt pass du! Kul att springa snabbt med. Duktig du är!

Skitbra gjort! Ni är så aktiva och duktiga allihopa!:)

Tackar tackar!

Åh, det låter som ett underbart pass. :love: Ditt också Trollunge! Ååh vad jag får löpsug av er, på ett bra sätt!

Ja men det var det! Inte just när jag sprang kanske, då var det fett jobbigt haha, men jag känner att jag kommit över en tröskel. Jag tänkte INGEN gång under passet att jag skulle stanna eller att jag DÖR utan det gick ändå att överleva och det är bra att få känna det med! Att även om det är tungt som fasen i flera kilometer så tar man det lugnt och springer långsamt tills man får ner pulsen lite, då äre ba mata på igen :D

Kul att du blir peppad!

Wys, grymt! :)

Jag sprang idag igen. :) slipade timrekordet med 500 m. :D var lite tungt, men det kan ha varit för att jag inte käkat innan.

Har gått ner ett kg till också, 73 nu. Mer taggad att tänka på vad jag äter nu, att maten är hyfsad iaf. Godis äter jag fortfarande, men inte lika mycket. Imorgon är det ingen träning, på torsdag är det 1, 5 h box innan jobbet. :D

Tack!

Sjukt bra jobbat med tanke på matintaget! Kul med viktnedgång också :)

BAJSDAG.
I alla fall mat och träningsmässigt.

På måndag börjar jag jobba vilket gör rutinerna och maten bättre, samt träna på gym. DÅ jävlar.

Men du det är okej att ha dåliga dagar! Du tränar ju och sköter dig bra annars och utan pissdagar kan man inte ha bra dagar heller. Bara på't igen!

Och jobb och rutiner är bäst att ha och gymträningen kommer bli awesome! Tänk vad du kommer kunna springa snabbt med pumpade och starka muskler :)

Tack gulledu, vad fin du är! Känner mig sämre än sämst idag... Och imorn och på torsdag blir det alkohol. Hurra för mig. :p

Grymt bra jobbat med distansen för övrigt! Heja dig!

Tack gulledu, vad fin du är! Känner mig sämre än sämst idag... Och imorn och på torsdag blir det alkohol. Hurra för mig. :p

Grymt bra jobbat med distansen för övrigt! Heja dig!

Nej men du är inte sämre än sämst! Du är bättre än bäst ju! Så sjukt imponerande med din träningsvana, sprungit halvmara och tightat till kroppen sjukt mycket ju. Försök vara snäll med dig själv :) Alkohol kan väl vara roligt! Man ramlar liksom inte ner i fördärvet av ett par "obeachiga" dagar likaväl som att man inte får resultat av att äta & träna bra en dag och aldrig mer.

Fast jag vet att det ibland är svårt att vara positiv och peppig och "jaaaa-hurra-glad", men jag tycker i alla fall inte du ska känna dig dålig, för det behöver du verkligen inte.

Tack!

Grattis till rekordet!

Zassoo: Grattis!

Sleepan: Jag tycker inte du ska känna dig dålig alls, du tränar ju hur mycket som helst ju!

KL

Jag har varit och ridit, knäet kändes sådär bra, men det känns bättre nu efteråt. Gick iaf riktigt bra idag så det var roligt :D

Idag har jag inte sprungit, men däremot promenerat cyklat och dansat magdans (!). GRYMT kul!

Åh, magdans :love: har ni det som pass på nåt gym eller?

Jag har dansat fyra terminer, funderar på att anmäla mig till en kurs igen i höst men känner ingen här som vill dansa och det är så mycket roligare att ha med en vän.

Vad härligt ditt pass lät! Man kanske skulle testa att köra ett sådant pass med variation på tempot. :)

Gör't! Det är riktigt nice tycker jag:)

Wysi - åh, visst är det ett bra uttryck! Brukar ffa tänka "pain is temporary" när man vill sluta för att något gör ont:D

+ ananya
(Ni har rätt lika namn, måste jag säga...)

Jag vill fan börja magdansa! Har massor av mage att dansa med :D
Högst upp på listan står någon form av burleskdans, men det finns inte här...

Du har rätt i allt du skriver. Ska försöka komma ihåg det när det inte känns så bra. 8 veckors jobb i sommar(pust!) lär göra underverk för min kropp, haha. Att äta på bestämda tider, ha med sig bra mat och se till att träningen blir av är precis vad jag behöver. Även om jag helst bara vill vara jävligt ledig. :p

Addan: Tack! Och åh vad kul med ridningen! Längtar till i höst när jag ska börja rida igen :D

Så du ska börja rida igen? Så roligt! :D Ridningen är ju veckans höjdpunkt så jag är väldigt glad för den!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 087
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 891
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 095
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka