Sv: Beach 2013, del IX
Åh herregud, du som skriver om att du inte skött dig när du käkat en glass typ, jag äter asonyttigt. Börjar bli lite less på mig själv, med tanke på hur mycket jag tränar skulle jag kunna/behöva sköta kosten bättre, men icke. Fått lite motivation på sistone, men det räcker inte så långt.
Promenad lät trevligt. Mensvärk och dåligt samvete låter sämre.
+ Mirre: Det dåliga samvetet tycker jag att ni ska sluta med. Är det övermäktigt att påbörja livsomställningen idag? Om ja, ta det när motivationen överstiger hindren, innan dess är det bara dumt att försöka. Försök dock jobba med tankesättet så att motivationen kommer, men jag är helt övertygad om att det måste komma i den ordningen för att det ska kunna ge resultat som är varaktigt. Och med tanke på det jag skrivit ovan: Jag jobbar på att få motivation till att lägga om kosten, men den finns inte just nu så då får jag leva med att det slinker ner en hel del glass, godis och annat onyttigt.
zass + Emth, ja jag är väldigt nöjd.

Den här veckan blir det inte riktigt lika omväxlande, men rätt ändå. I ordning: Bodypump, bodycombat, shape (funktionell styrka), crosstraining, springa, bodypump, Grit Strength. Så bortsett från bodypump x 2 är det bara olika saker. En vilodag ska in också.

Nu har jag kört bodypump och bodycombat idag, känns i benen.

Bodycombat är aaaassvårt, korreografiskt rätt lätt men svår för mig.

Men roligt! Och instruktören är snygg
Mirre: Jag har inte koll, men de jag sett brukar sikta på 1-2 kg i månaden tror jag?
Och du, pallar du ut och gå en sväng brukar det kännas mycket bättre bara man väl kommit utanför dörren. Ututut!

Joina utmaningen på endo och ge dig in i tävlingen!