Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Haha, faktiskt inte, men ja, för det mesta gör det inte något om några set ligger i tvätten. Eller som när min kompis jag shoppade med igår påoekade att de lila/guldiga tightsen inte matchade det vit-rödspräckliga linnet: "äh, det gör inget, något som matchar har jag hemma" ;) klänningar är fint! :)

+ 1 på den...!

Vinkade av elever i onsdags men planering denna vecka och jag är processledare = fullt upp KONSTANT! Puh!

Smyger in träningen till o från jobbet ... det är min taktik just nu ;)

Ja, den lilla träning som blir av är cykling till och från jobbet. :D Inte mycket men alltid nåt! Men snart är den här perioden slut och det är SEMESTER!!! Fast usch vad jag kommer sakna mina barn. Jag får ju nya i höst, men de är ju alldeles färska från högstadiet och så pyttesmå... Och så börjar allt om igen, charmen med skolans värld. :) Mina studenter nu är min första mentorsklass, så det blir ändå lite extra speciellt.

Nu ska jag för det första äta mat. Mat jag lagat hemma, själv! :selfhighfive:

Sedan ska jag ut på en promenad med en kompis, inviga stavarna.

Visst räknar powerwalk i utmaningen? :)

Hehe, jag tränade innan lunch. Jag kommer aldrig igång riktigt förrän typ 12-13 på dagarna. Spelar ingen roll när jag går upp, känner mig ändå seg tills dess.

Nu blev det 6.7 km promenad också och strax ska jag köra lite överkroppsstyrka. Bra dag!

Mammas: vad brukar du äta om inte mat? :p ja powerwalk räknas! tänkte du dig gå om mig och zass? :cautious:

Tja alltså mat jag köpt typ. :o

Bra! Haha, det vore trevligt men jag tror inte att jag kommer att gå över en mil idag. :p

Som Niyama säger så är det klart vi räknar Powerwalk!
Jag har precis gått andra halvan av mina 5 km och de räknas! :p

Kl

Försöker bestämma mig för om jag ska springa efter Biggest loser ikväll, eller vid 6 imorn. Vettu inte vilket som känns värst, haha.

Jag skulle nog springa ikväll tror jag, så länge det inte blir för tätt inpå maten :)

Sitter ombytt nu och hittade en par hörlurar i en byrålåda hos min vän(vars lägenhet jag lånar i veckan) så det blir löpning ikväll. Kanske bara 2,5-3 km men UT SKA JAG! Banne mig.

Kl

Vad ni skriiiiver :D Jag har haft en supermysig dag med min syster! Träffar inte mina systrar så mycket sedan jag flyttade och jag saknar dem verkligen. Vi började med att fika, därefter åkte vi till stallet och putsade på hästen och hon fick rida lite, sen hem och laga sååå himla god mat :d Rökt lax med färskpotatis, supergod kall sås på kvarg, majonnäs, stenbitsrom, rödlök och citron och som tilltugg hade vi tunnbrödsnittar med pepparrotskräm, rökt lax och gräslök :love:

5550FE7E-9045-4BDE-986F-D9C4812959EB-1915-00000242D9E1F00F_zpsb61b0b83.jpg

Solade lite på gräsmattan med en skål jordgubbar som efterrätt, sen tog vi en promenad innan vi gick in och kollade på lite tv-serier. Så mysigt!

Imorgon hoppas jag att tanden har skärpt till sig lite så att jag kan springa!

Gud vad gott det såg ut! :d MUMS! Och vilken vansinnigt mysig dag! :love:

Tack för hejjandet! Hoppas det inte hinner bli allt för mörkt bara, men det tror jag inte. Måste ju se klart Biggest Loserfinalen :D

Pannlampa? :p Om du inte är där det finns gatlyktor.

Nu var jag också tvungen att kolla biggest loser när du skrev om det.

Heja heja! Det kommer kännas så bra efteråt :banana:

*kl*

Jag har typ kommit igång med min träning. Låååångsamt. Skall börja simma en gång i veckan också - men att gå ned i vikt tar sin tid. Både bra och dåligt.

Men nu är frågan; vågar man ge sig ut och springa i skogen? Bland alla jättehurtiga och vältränade människor som ser så glada ut? (jag känner mig som en malplacerad flodhäst utan lungor i jämförelse) :cry: :angel:

Och hur sjutton kan man minska på sötsuget?
Det tar död på mig!!! :arghh:

Klart du vågar! Det är mycket roligare att springa utomhus än på löpband! Ingen kommer tycka att du är konstig eller inte borde springa där, du är ju superduktig som har börjat träna! Och man blir aldrig bättre om man inte övar ;)

Heja Reyk! :bump:

(jag överanvänder inte alls utropstecken :angel:)

:love: :love: :love:

Ja, du har nog rätt.
Man måste prova åtminstone en gång? :D

... heja utropstecken? ;) :angel:

Haha, jag lär nog hålla mig i byn så pannlampa behövs nog inte :)

KL

Alltså, åååh. Så frustrerad. Har precis beställt proteinpulver eftersom jag ska bli biff(eh...) och ändrade leveransadressen typ 3 gånger eftersom jag vill ha beställningen hem till mig och inte till min pojkvän. Likförbannat blev beställningen hem till honom. SUCK. Nåja, ett kg kanske jag kan få med mig hem när jag är där nästa gång, men det är när vi ska iväg och fira midsommar så det känns ju sådär att släpa med det, haha. :D

4 kg protein på väg hem i alla fall, för typ 500 spänn vilket känns helt klart överkomligt :)
Nästa stora träningsgrej jag ska lägga pengar på är anmälan till Göteborgsvarvet. Booooyaaah!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 115
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 486
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka