Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Det låter bra, och tänk på att det är ju större chans att den håller i sig om den är rolig och kvalitativ än om du tvingar dig ut på en runda du avskyr. :)

Hmm, pratade vi inte om någon promenad och sedan typ köpa med sig mat och äta ute som picknick? :)

Hallå tråden :)

Inte skrivit så mycket sista tiden men det går bra här alla fall.
Har kört på med min bok den här veckan och det känns bra, räknar med att det kommer ta ett tag innan jag märker resultat, men det känns att jag har kommit igång nu alla fall. Körde styrka senast igår och det känns idag :p

Är ju så off att jag inte ens kopplat att träffen var i sthlm. Kan kanske beroende på dag och tid (ej spikat jobb den helgen ännu) men bestäm ni så kanske jag dyker upp ;)

Kl
Här går det dåligt! Både ätit fär mkt godis och inte tränat alls på två veckor. Jobbat på hyggen och ett par promenader är väl enda ansträngningen. Ge mig pepp!

Inte haft tid för beacgtråden heller :(

*pepp pepp pepp* :banana:

Idag borde jag träna. Det har jag inte gjort.

Varför är det så svårt att komma igång? :o

Bara gör! Ta på dig kläderna och gå ut genom dörren, det är det svåraste, resten brukar gå av sig själv ;)

jag har precis samma problem just nu, motivationen är lika med noll tyvärr. :(

Till alla: Har haft fullt upp nu dom senaste dagarna men jag har skummat igenom tråden lite och jäklar vad ni alla kämpar på! Riktigt snyggt jobbat allihopa :bow:

Blev ingen träning igår, utan istället en himla massa mat och godis. Haha.

Har dock tagit igen det dubbelt idag med BodyCombat och BodyPump. SÅÅÅ jävla mör nu. Haha! :D
Ska iväg på party ikväll men velat fortfarande med alkoholfritt eller inte alkoholfritt... Wääh wääh.

Det låter bra, och tänk på att det är ju större chans att den håller i sig om den är rolig och kvalitativ än om du tvingar dig ut på en runda du avskyr. :)

Så sant! Tack :)

Kl

Sitter här i träningskläder och försöker peppa upp mig för ett springpass. Tror jag ska köra lite intervaller, om det blir i backe eller bara slätt får vi se. Sprang nedför en rätt schysst backe under tjejruset så tänkte jogga bort och se om den är lika bra att kuta uppför.

Imorgon blir det gymet om jag orkar, ska grilla och dricka vin ikväll :) Blir trevligt!

Har dock tagit igen det dubbelt idag med BodyCombat och BodyPump. SÅÅÅ jävla mör nu. Haha! :D
Ska iväg på party ikväll men velat fortfarande med alkoholfritt eller inte alkoholfritt... Wääh wääh.

Najs med dubbelpass, bra jobbat!

Sommaren är tiden för goda tider! Inte för att man måste Supa Till eller så, men vill man tycker jag man ska! Få saker slår ett bra rosé en fin sommarkväll i goda vänners lag! Skippa alkoholen tycker jag hellre man kan göra på vintern när allt ändå är mörkt och kallt haha! Passa på att njuta!

Att du kör dubbelpass!! :eek: :D

Jag funderar på en promenad. Skall bara ladda telefonen så att jag har musik nog att stänga ute världen. Ugh :meh:

Vad är den bästa träningsformen när man försöker bli av med några kilo? Skall jag hålla mig till promenader?

Förutsatt att jag håller en bra kost då? :o
Känner att jag inte har koll alls :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Promenader är väl utmärkt! Det är en jättebra början, känner du sedan att du vill utöka med någon annan motionsform så gör du det :)

Styrketräning och joggning/löpning i kombination har jag läst nånstans är effektivast om man vill gå ner i vikt.

Kl

Sådärja! Joggade typ 1 km som uppvärmning, sen körde jag springintervaller mellan lyktstolpar ungefär 1-1.5 km till. Backen var inte riktigt lika lång eller brant som jag kom ihåg men jag körde intervaller ändå. 3*3 såhär första gången kändes lagomt och bra.

Nu trött men skitglad och nöjd! Ska grilla med kompisar ikväll och dricka rosé :D

Bra jobbat! :)

Jag vill också spriiiingaaaaa... Men snart så! Ska bara bli lite piggare, räknar med att kunna träna som vanligt på måndag :)

Najs med dubbelpass, bra jobbat!

Sommaren är tiden för goda tider! Inte för att man måste Supa Till eller så, men vill man tycker jag man ska! Få saker slår ett bra rosé en fin sommarkväll i goda vänners lag! Skippa alkoholen tycker jag hellre man kan göra på vintern när allt ändå är mörkt och kallt haha! Passa på att njuta!

Lite så tänker jag med :p
Tar med både rosé och alkoholfritt :D Så får jag se... :p

Opeppig och allmänt halvkrasslig efter en vecka med tjorviga benhinnor och förkylningskänningar var jag anmäld till Söder runt idag. Gick dit och tänkte att "runt ska jag i alla fall" och med bästa löpargänget från klubben så var uppvärmningen kul.

Och vinterns intervaller har gett resultat! Tog mig runt på behaglighetstempo (förutom sista obligatoriska plågsamma kilometern i mål ;) ) och inga knä/vad/benhinnesmärtor!

OCH JAG GJORDE DET PÅ PB!

54:33 blev officiella tiden, och då njöt jag av vattnet, folket och hade rätt trevligt på vägen, yay!

Testar även bild:
1000162_10152964085470604_165066380_n.jpg

Jag i gröna linnet =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 122
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 489
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 128
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka