Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så det så. Nu ska jag och min redan ganska platta mage gå till gymmet - med håret på ända och iklädd en gammal t-shirt från högstadiet samt ett par tights som sett bättre dagar. Och jag ska gå dit för att det är roligt och för att jag vill - inte av någon annan anledning.
Jag är så glad att du skriver i den här tråden.![]()
Du är klok och jag håller med i varje ord!![]()
Då är vi två! Jag jobbade igår kväll och hann inte skriva något inlägg i debatten då utan tänkte spara det tills idag. Men jag inser att det inte finns något mer för mig att tillägga, för det här säger precis vad jag också hade velat säga:
Så jäkla klok och smart. Sluta aldrig skriva!
Naww vad ni är fina. Jag är glad att jag började skriva, den här tråden är lite annorlunda än mina tidigare internet-hangouts. Jag gillar det! Och er!
Nu ska jag strax åka till min ridlektion (var tvungen att avboka förra veckan p.g.a. bristningen i vaden) och min kära pojkvän som kom idag (vi bor i olika städer) blir så illa tvingad att följa med. Jag har en mission att göra honom till hästkille och jag tycker att det går hyfsat bra. Hoppas att det inte avskräcker honom totalt nu att tvingas vara publik på en ridlektion (den stereotypt manliga motsvarigheten till flickvänner som måste sitta i kalla ishockeyhallar/fotbollsplansläktare och titta på sina pojkvänner.
Det jag tror att AVB vill peka på bakom sin hyllning av svält och späkning som skönhetskur
Det är inte ens två timmars lågintensiv rörelse per dag.En promenad ibland? Nyss hade ju ju gått 12 mil på en vecka... Och åt 600 kcal om dagen, om det inte är späkning så vet jag inte vad.
Min 11 km-runda tar ca 1 h 15 min. Alltså 8,8 km/h? Jag får lite puls men blir inte svettig. Brukar röka och prata i telefon samtidigtJag säger "nja" där. 12 mil i veckan är drygt 17 km per dag. Går du 17 km på "inte ens" två timmar så är det definitivt inte lågintensivt. Att gå i 8,5 km/h är väldigt bra marscherat.