Beach 2014 del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del V

Knapp
Pssst.... Är ni nöjda nu? :bump:

767cd16eac4a11e3a749121f6b9a245b_8.jpg


97c2f01cac2f11e387f21276f1251dcf_8.jpg
 
Sv: Beach 2014 del V

*kl*
Här i skåne höll vi på att blåsa bort idag! Så så mycket träning blev det inte, åkte istället och träffade såna här
1962733_10152363152985712_908543350_n.jpg


Och såna här
1376586_10152363308605712_1830790913_n.jpg


Ett par såna
1240031_10152363308410712_1309710174_n.jpg


Och ett gäng andra djur :) Fast en hundpromenad tog jag mig ut på iaf :) Imorgon väntar minibukedejt och förhoppningsvis mer hundpromenad sen!
 
Sv: Beach 2014 del V

40 min yoga blev det också, jätteskönt. Rekommenderar er som yogar hemma att leta upp "yoga with adrienne" på youtube. Gillar hennes mjuka sätt och att hon hela tiden propagerar för att man ska anpassa positionerna efter sin egen kropp och sina egna förutsättningar. :)

I övrigt har jag motarbetat dagens träning genom att äta två bitar cheesecake :p
 
Sv: Beach 2014 del V

Kl

Idag ska jag på 80 års kalas så det kommer inte bli mycket nytta gjort här. Men men, I'll take one for the family:D
 
Sv: Beach 2014 del V

kl

Trots att jag inte hinner/orkar träna alls just nu känner jag skillnad på kroppen. Konstaterade idag att jag måste tappat fett över revbenen, för så tydligt brukar dom inte kännas :bump:

Kör fortfarande på att jag får äta precis vad sjutton jag känner för denna veckan ut, för att få ordning på huvudet. Jag känner det inte alls som att "nu måste jag passa på att äta allt onyttigt jag kan komma på bara för att jag får", utan en väldigt avslappnad inställning. Ingen ångest över vad jag äter (eftersom tanken "det är ju bara några dagar, och det gör ingen skillnad i längden" finns där hela tiden). Känner jag för att äta banan med smält choklad - då gör jag det. Utan att kompensera med maten i övrigt eller känna att jag måste ut och springa i tre timmar.
I förrgår åt jag sallad till lunch. Inte för att jag jag kände mig tvungen eller behövde få ner det totala kaloriintaget (har inte räknat alls, fascinerande nog), utan för att jag VILLE träna på att äta grönt. Det gick hur bra som helst.
Skulle vilja ha det såhär jämt, men då är jag rädd att jag hamnar på kaloriöverskott totalt sett med tanke på att det blir en hel del vitt bröd och snacks (dessutom skulle jag nog snabbt hamna i kompensationstankarna igen).
Oavsett vilket så är det oerhört skönt just nu, att bara landa. Ska försöka att inte gå direkt till strikt kontroll imorgon, utan kanske bara begränsa intaget av bröd och snacks (har inget av det sistnämnda kvar hemma, och att låta bli att handla brukar inte vara några problem) till en början. Dvs fortfarande äta precis vilka rätter jag känner för, oavsett om det är sallad eller pannkakor. Och sen trappa upp till en normal nivå och försöka balansera där. Jag vill inte vara extrem, jag är inte tjock och jag skulle inte behöva skämmas för att visa mig i bikini redan idag - synd bara att jag inte alltid kan se det så.
 
Sv: Beach 2014 del V

Grymt jobbat!

*kl

Vaknade inte med särskilt ont i halsen idag:up: Så imorgon blir det förhoppninsvis träning igen:):bump:
 
Sv: Beach 2014 del V

kl
Startplats till nästa års Vasalopp är kirrat :D.

Ska fira med en premiärtur med cykeln och en lättare löprunda.

Och sen titta sista Vinterstudion för säsongen :(
 
Sv: Beach 2014 del V

Härligt Linisen! :)

Kl

Igår bokades Näsetloppet! 10,6 km om 1,5 månad. Häromdagen sprang jag strax över 2 km och halvdog. Verkar lovande. :p
 
Sv: Beach 2014 del V

Btw, Cili hur är Sportsdirect? Hittade en massa grejer jag vill ha men de verkar få väldigt dåliga recensioner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
4 786
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
66 995
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 856
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp