Tog ett skrittarbete med hästen idag och ligger i soffan och tittar på "hela england bakar".
Men knät har bråkat väldigt idag så kan alltid skylla på det
Men knät har bråkat väldigt idag så kan alltid skylla på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan som en känner sig själv känneren andra?![]()
nej, tträning ska ju vara lustfylld och positiv, så stressa inte.
![]()
Alltså, hur får man in namnet när man skriver @ och sen valfritt namn. Måste man skriva in det själv eller kan man trycka på någon liten knapp någonstans så man slipper sitta och skriva in varje namn? Kanske är jag som är korkad som inte sett hur man gör![]()
Har alltid varit sådan, har blivit ivägtvingad till akuten så många gånger att jag inte minns hur många det är för jag hatar den och vill aldrig frivilligt dit, oavsett om det gällt att jag t.ex. ramlat av en häst eller blivit sparkad av en häst, skadat mig i någon sport, haft svårt att andas eller pga anorexin. Och dessutom kan aldrig läkare göra något åt saker och ting.
Vad har ni för planer för påsken?
Jag oroar mig för det här med maten som alltid. Lite långtråkigt att alltid tänka på samma sak... Men jag vet att jag ska ta med egen mat men det blir helt fel tid för de andra ska äta middag när jag äter mellanmål i vanliga fall och då vet jag inte hur jag ska hinna äta allt innan dess. Men det lutar åt att jag byter plats på middagen och melliset så jag kan äta med de andra för en gångs skull.
Har ni någon plan när det gäller maten vid högtider eller är det fritt då?