Mineur
Moderator
TackOch ja, det känns bra
Vi har som ett litet gym i källaren där vi bland annat har en crosstrainer så det är himla smidigt. Och nä, så duktigt är det nog inte, jag kör inte på jättehårt motstånd. Vill hellre köra på lättare och längre än hårt och kort tid, men det är ju en smaksak.
Låter onekligen mycket praktiskt! Och det är nog smart att som du köra lättare och längre, särskilt om det först och främst är konditionsträningen man vill åt. Får se om jag testar det någon gång, men jag är rädd att en ganska stor anledning till att jag "inte orkar" är att jag blir sååå rastlös och uttråkad!
Har svullat som en gris i Paris nu. Hur kan fransyskorna vara så slanka? Folk käkar ju bröd hela tiden?! Och till croque monsieur (ostgratinerad rostad macka typ) serveras... pommes frites? Och all övrig mat badar i olja.
Haha, min vän som är på utbytesår i Paris är chockad över precis samma sak. Hon säger att det hon saknar mest med hemma (Skottland) är att känna sig snygg - i Paris är alla andra så jäkla pinnsmala och eleganta att hon känner sig som en heffaklump i långkalsonger oavsett vad hon tar på sig. Verkar jobbigt...
KL
Alltså hörni, den här boken...

... den är ju helt fantastiskt bra! Den kom på posten i går (bara sisådär en och en halv månad efter att jag beställt den
För övrigt sitter jag bänkad med en hemtenta och ungefär tre kilo påskgodis. Jag som trodde att jag var för gammal för påskägg har fått från både mormor, farmor och min bästa vän. Inte mig emot! Har apmycket träningsvärk i magen från igår, så jag tar till det när hjärnan börjar viska om hur tjock jag blir. För har man träningsvärk så kan man inte bli tjock, det vet ju alla! Visst?!