Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Cyklade upp för en rätt lång backe, så hade inte jättemycket fart. Den sprang ut snett framifrån, rakt mot mig, jag tvärbromsade och hann precis sätta ner ena benet när den högg. Vansinnigt glad att jag hade långbyxor, för annars hade det nog blivit en ännu större skadaFy vad obehagligt @ciliDen sprang alltså fram och högg dig när du cyklade?
Fotade hur det såg ut på platsen där det hände igår. Den här är tagen efter att jag flyttat mig från bilvägen till trottoaren, och precis torkat av en hel massa blod samt råkat ställa ner foten i blodpölarna (så skorna är äckliga på alla håll och kanter nu). Lägger bilden som en spoiler, så man inte behöver se om man är känslig (det är dock ingen närbild på såren).
Nästa cykeltur kanske jag borde ha sånna där fotbollsbenskydd på mig. Eller rustning.
![]()
Jag har hämtat ut min skoleverans. Två par är rosa och fula. Börjar dock vänja mig lite och tycka de är lite fulsnygga, lite fräcka liksom. Varför tror skotillverkare att alla kvinnor vill ha rosa skor?!Ska försöka bortse från färgen och välja de som passar mig bäst.
Det stör mig otroligt mycket faktiskt det där med rosa skor/träningskläder.. Jag HATAR rosa, jag tycker det är asfult, ha iaf ett alternativ!![]()
![]()