Bilfärger utbruten från - Störiga saker vi stör oss på, del 29

Vi har en turkos bil! :D Superpraktiskt för den är lätt att hitta i flock :angel:
Den enda nackdelen är de få gångerna man stöter på en likadan bil och blir superförvirrad :rofl:

1694241022544.png
 
Vi har en turkos bil! :D Superpraktiskt för den är lätt att hitta i flock :angel:
Den enda nackdelen är de få gångerna man stöter på en likadan bil och blir superförvirrad :rofl:

Visa bifogad fil 127620
Stötte på en likadan som min en gång (bild högre upp i tråden, röd med vita stripes, vita speglar och fälgar) och undrade 1 om jag blivit lite knäpp, 2 om min bil blivit stulen (jag satt alltså i min egen bil 🤣).
 
Stötte på en likadan som min en gång (bild högre upp i tråden, röd med vita stripes, vita speglar och fälgar) och undrade 1 om jag blivit lite knäpp, 2 om min bil blivit stulen (jag satt alltså i min egen bil 🤣).
Jag gjorde nåt liknande en gång. Var på väg hem från en träning med hästen och mötte en likadan saab som vi hade då. Skickade sms till min man och frågade vart han var på väg. Han fattade ingenting.
Sen kom jag på, jag sitter ju i vår saab 🙃
 
Jag får upprepad reklam på tv om nåt köpcenter som heter Tuna Park. Ingen ledtråd om var i landet det ligger. Aldrig hört talas om, fick googla.
Mysterium varför jag är målgrupp för den reklamen.
Riktar man sig till hela mellansverige kanske man ska antyda geografisk placering?
:rage:
 
Jag får upprepad reklam på tv om nåt köpcenter som heter Tuna Park. Ingen ledtråd om var i landet det ligger. Aldrig hört talas om, fick googla.
Mysterium varför jag är målgrupp för den reklamen.
Riktar man sig till hela mellansverige kanske man ska antyda geografisk placering?
:rage:
Det är ju hemma hos mig :rofl:
 
Här går röd bil jättebort, pga sambon... Hade gladeligen åkt runt i en mörkröd metallic, men nope :(
Brun och alla färger som i vissa lägen går att se brun ut går lika jättebort från min sida, Vem vill ha en BRUN bil ?
Så grå it is... I en av alla 50 shades of grey ...
 
När jag, för mycket längesedan, var på väg att ta körkort (18 år gammal, med andra ord, så det var längesedan...) ville jag köpa bil. Hittade en PV ... som var helt klädd i knallrosa "sammet"!!!!! Den var underbar, tyckte jag. Nu blev det ingen affär av olika skäl, men kanske lika bra det - vem vet vad som doldes under det rosa fluffet...? Men fin var den :love:
 
Om jag skriver i bilannonsen att motorn är trasig.
V.a.r.f.ö.r. skriva och fråga om bilen går köra med.
Har nu uppdaterat annonsen. Verkar inte fungera ändå.
Vore det inte så pass mycket pengar i den fast den är trasig hade jag bärgat den till tippen.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 939
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 116
Senast: Lilla
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: attheedge
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp