Bregott (spinoff på matfetts-tråden)

Om Bregott står framme så att det blir "varmt" så blir det när det kallnar väldigt hårt. Testat många gånger och det är stor skillnad om man är snabb med nyköpt paket.
Använder mellan för det mesta, inte riktigt lika gott men när man väl har vant sig efter ett par mackor så är det helt okej. Går alltid att bre utan problem. Lite mer olja och vatten, men fortfarande "rent".

Jag tycker precis tvärtom 😁 låter alltid paketet smälta ordentligt i början, så är det aldrig några problem att bre direkt från kylen sen.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 542
Senast: Imna
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
39 690
Senast: norrsol
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 567
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag skulle vilja höra med er som har IR-hästar om tidiga tecken på fettdepåer (förändringar?) utmed mankammen. Jag vet bara hur det såg...
Svar
5
· Visningar
2 660
Senast: Iliaca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp