Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Alltså, jag kan kanske klämma in en liiiiten kort träff på söndag. Men just nu så är jag nästan folkilsk av brist på sömn och för gott om att göra. Tapetsering hela dagen idag. Jag hjälper till att fixa mormor o morfars nya boende så vi kan flytta in till deras gård snart.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Nä korses - jag är otydlig förstår jag, jag är urusel på att utrycka mig på nätet. Det gör ju inget att det inte blir något - men det är troll i Skövdeträffarna.
Vi får väl försöka någon annan gång.
 

Liknande trådar

Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 871
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 047
Senast: Elendil
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 487
Senast: sjoberga
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 985
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp