Byggställning pris

BernT

Trådstartare
Ska hyra byggställning och har fått ett pris på 10k efter rot för två veckor + montering och demontering. Transport till och från vårt hus ingår också så vi slipper göra nånting alls. Är typ 2 mil det ska köras men ändå.

Jag tycker det är ett vettigt pris men min man tycker att det är dyrt. Är det verkligen dyrt?
 
Ska hyra byggställning och har fått ett pris på 10k efter rot för två veckor + montering och demontering. Transport till och från vårt hus ingår också så vi slipper göra nånting alls. Är typ 2 mil det ska köras men ändå.

Jag tycker det är ett vettigt pris men min man tycker att det är dyrt. Är det verkligen dyrt?
Det bästa är ju att ta in offerter från flera ställen så får man en bild av hur priserna ligger.
 
Ska hyra byggställning och har fått ett pris på 10k efter rot för två veckor + montering och demontering. Transport till och från vårt hus ingår också så vi slipper göra nånting alls. Är typ 2 mil det ska köras men ändå.

Jag tycker det är ett vettigt pris men min man tycker att det är dyrt. Är det verkligen dyrt?
Det beror ju helt på storleken på byggställning. Uthyrningsföretagen tar betalt per del så desto fler delar som behövs desto dyrare blir det.

Vi hade ställning runt 3 sidor av vår tillbyggnad om 140 isch kvm. Hög också och om jag inte missminner mig så var det typ 70 000 i månaden + timkostnad gör hämtning och uppsättning.
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 805
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 196
Senast: kolblakkur
·
Tjatter Fick en inbjudan från en vän/fd kollega som gifter sig snart, inbjudan kom 2 veckor innan bröllopet. Nu vet jag att de kör väldigt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 854
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 054
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp