Bukefalos 28 år!

CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har stängda dörrar till toaletten tvättstugan och klädkammaren för att kissarna inte skall in där... deras toalett är i hallen. Våran toalett och tvättstuga är stängd för att de inte skall pilla med avloppslocket...

Vi försöker främst skydda barnets badleksaker (fåret, hästen, grisen och kossan) från att få bada i toaletten :angel: Men även oss själva från att barnet kommer viftandes med toalettborsten, henne från att äta toalettpapper och tvättmedel, rulla ner från trappen eller hälla ut färghinkar. Hunden får även äta ostört i tvättstugan men då ska man ju komma ihåg att öppna den sen också 😅 Barriärer is key när man har en Nicke Nyfiken-missil hemma.
 
Herregud, nu börjar jag bli nervös inför träningspasset. Nojig över att alla ska springa ifrån mig (rätt troligt med min usla kondition), att jag ska bryta fotlederna (gjort det två gånger, så inte helt otroligt) och att jag ska vara för trött för att köra hem sedan..
Men ja, lite peppad är jag ändå. 👍
 
Vi försöker främst skydda barnets badleksaker (fåret, hästen, grisen och kossan) från att få bada i toaletten :angel: Men även oss själva från att barnet kommer viftandes med toalettborsten, henne från att äta toalettpapper och tvättmedel, rulla ner från trappen eller hälla ut färghinkar. Hunden får även äta ostört i tvättstugan men då ska man ju komma ihåg att öppna den sen också 😅 Barriärer is key när man har en Nicke Nyfiken-missil hemma.
Jo jag vet.. ett tag var toaborsten i fönstret...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 552
Senast: Mia_R
·
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
548
Senast: corzette
·
Hemmet Hur får man rent en glaskeramikhäll ordentligt? Jag försökte med ättika och bikarbonat men fick inte bort särskilt mycket. Likadant med...
Svar
10
· Visningar
528
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 988
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp