Bukefalos 28 år!

Comviq Abonnemang, bra eller anus?

Angående täckning så delar Tele2 och Telia 3G nät, Telenor och Tele2 delar 2G+4G nät och Telenor och Tre delar 3G förutom i Karlskrona, Malmö, Göteborg och Stockholm där de har egna nät, vad jag vet har Telia eget 2G+4G nät
Allt tal går på 2G och 3G nätet
Så det är bara att välja efter bästa täckning på platser där man ofta är
 
Faaaaast... Om jag kollar på en av mina fakturor från i år så står det på fakturan "Comviq, en del av Tele2 Sverige AB"
Om det nu varit så i flera år borde det ju inte stå så? Så du säger att Comviq inte är typ dotterbolag till Tele2?

Edit: Står det till och med på den faktura som jag inte har betalt ännu..


Iofs mkt möjligt att comviq är dotterbolag eller liknande till tele2, men det är oavsett 2 olika operatörer som inte direkt har något med varandra att göra längre. :)
 
Förlåt att jag kommer och lägger mig i nu.. :o
Men Comviq och Tele2 har inte varit samma bolag på flera år. :angel:
Jag har för övrigt haft Tele2 i typ 10 år och har alltid varit nöjd. Tele2 går på samma nät som Telia så täckningen brukar vara bra för det mesta. :)

/ Sandra (som jobbat på Tele2s support sedan -11)


Jag jobbar också på Tele2 och säger whooot? Vad menar du?
 
just det en sak till som va helt awesome var att byta abonnemang inom tele2, bara säja vilket jag ville ha så fixades det. När jag bytte telefon och behövde nytt simkort kunde jag själv gå in på mina sidor och byta till nya kortet när det var på plats. Någon månad tidigare hade min jobbarkompis bytt till nytt kort och fått vänta 2 dagar på att operatören (3 tror jag det var) skulle flytta numret till nya kortet.
 

Liknande trådar

Samhälle Okej ja jag vet jag har legat under en sten halva mitt liv. Men jag har ett svindyrt abonnemang på telia som jag betalar för varje...
2
Svar
24
· Visningar
1 233
Senast: Ajda
·
Fritid Jag hade länge Halebop kontant (Telia)som funkade bra tills de började dra surf trots att jag inte rört telefonen (nattetid). :rage: Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 057
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag är trött på att ha ett onödigt dyrt mobilabonnemang. Nu tänker jag byta till det som verkar bli billigast för mig istället. Meen jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 008
Senast: Raderad medlem 68338
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Hösten börjar på allvar göra sig gällande. Augustimörkret har blivit påtagligt och i morgon är det dags för ridning igen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp