Corona i stallet - Ulvlek

Han teoriade om utbyta av spelare när du ersatte bollen. Inget har hänt i någotderafallet som påverkar leken mer än att personen blivit ersatt. Det är för att förekomma spekulationer.
Måste ju säga att LL är snabb med att begränsa mina möjligheter till teorier, så tyvärr är jag tvungen att hoppa av då mina uppslag inte gillas.

Pegasus63 utgår från leken
 
Måste ju säga att LL är snabb med att begränsa mina möjligheter till teorier, så tyvärr är jag tvungen att hoppa av då mina uppslag inte gillas.

Pegasus63 utgår från leken

Fast det är väl dumt att teoria om något som rent tekniskt är fel? Det är ju inte ens en teori utan bara... fel?
 
Måste ju säga att LL är snabb med att begränsa mina möjligheter till teorier, så tyvärr är jag tvungen att hoppa av då mina uppslag inte gillas.

Pegasus63 utgår från leken
Men om det enda du kan teoria om är om den utbytta är ond eller inte så känns det inte riktigt som om du letar riktigt. Det finns flera grejer som går att ifrågasätta i leken, och det är invecklat med tre dolda röster.
 
Måste ju säga att LL är snabb med att begränsa mina möjligheter till teorier, så tyvärr är jag tvungen att hoppa av då mina uppslag inte gillas.

Pegasus63 utgår från leken
Jag som lekledare är inte med i leken så att inte teoria om mig är inte en begränsning. Det är brukligt att bara teoria om det som händer I leken inte det lektekniska.
 
Alla teorier är inte lämpliga, att spekulera kring LLs motiv hör dit.

En bra grundregel är att utgå från vad som skrivs i tråden och inte blanda in andra saker.:)

Precis, och om jag fått tid till 3-4 teorier till skulle ingen ha ifrågasatt om det var spekulation kring LL eller rollen som sådan.
 
I övrigt hänger jag inte med på hur @karamelldrottningen s förvirring skulle göra henne skum? Liksom de onda har väl lika bra koll(eller inte koll🙃 ) som andra på rollistan.

Alltså hon kan mycket väl vara ond men just det var förrvirrat och dålig koll tycker jag.
Att hon uttryckte att hon trodde pega åkte och var god och att det var bra. Kan väl knappast anses bra att en god åker, om man inte är i lyan då.
 
Att hon uttryckte att hon trodde pega åkte och var god och att det var bra. Kan väl knappast anses bra att en god åker, om man inte är i lyan då.

Fast nu är det jag som är karamellen och jag sitter inte i någon lya. Karamellen hoppade ju av och jag kan ju inte förklara varför hon var så förvirrad eller vad hon menade. Men inte pga hon/jag sitter i lyan iallafall.
 
Fast nu är det jag som är karamellen och jag sitter inte i någon lya. Karamellen hoppade ju av och jag kan ju inte förklara varför hon var så förvirrad eller vad hon menade. Men inte pga hon/jag sitter i lyan iallafall.
Fast det är svårt att ta dig på ditt ord, måste se lite mer av dina funderingar innan jag vågar lita på dig.

Det är himla svårt med byten av spelare, för övrigt :p.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 846
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 954
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp