Corona i stallet - Ulvlek

Jag har brutit mot att umgås med fler än 8, vi är nio med min familj och vår utökade familj som vi umgås med. Men vi träffas så ofta ändå i vardagslivet så det känns rätt lugnt
Jag måste rösta, och Snurrfian verkar ju tillhöra en hel flock, därför:
Niyama röstar på Snurrfian
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian


Hemlig 1
_bollen 1
Blacksmithfarm 1
Heffaklumpen 1
Snurrfian 1
 
Elo röstar på karamelldrottningen

Eftersom hon är den ende som varit duktig nog att inte bryta mot någon rekomendation nån gång. Sånt är väldigt ulvigt tycker jag.
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian
Tid Elo röstar på karamelldrottningen
Tid karamelldrottningen röstar på Elo

Elo1
Karamelldrottningen 1
Hemlig 1
_bollen 1
Blacksmithfarm 1
Heffaklumpen 1
Snurrfian 1
 
Jag måste rösta nu för att vi ska äta middag och ha fredagsmys nu... men det är sjukt svårt såhär i början. Även om flera personer redan har röstat så känns det som att många är förstadagsröster.

I alla fall, jag måste rösta så Heffaklumpen röstar på LenaH för att det enda hon har skrivit hittills är "hej!", vilket var tidigt imorse. Funderar på om hon kan vara ulv som haft fullt upp med att diskutera taktik i lyan hela dagen? Hon är även en av få som inte har svarat på den obligatoriska frågan. Det kan så klart vara som i förra leken, tidsbrist. Men jag måste rösta någonstans och detta är det bästa jag kan hitta/komma på nu.
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian
20.19 Elo röstar på karamelldrottningen
20.21 karamelldrottningen röstar på Elo
20.34 Heffaklumpen röstar på LenaH

Elo 1
Karamelldrottningen 1
Hemlig 1
_bollen 1
Blacksmithfarm 1
Heffaklumpen 1
Snurrfian 1
Lena H 1
 
Jag tänker rösta på Pegasus63 idag - han påpekar i flera inlägg att LL är ond, kan det bero på att han själv är ond och kan liksom inte hitta nån annan som är ondare?

cirkus röstar på Pegasus63
 
Jag har brutit mot jättemånga restriktioner i mitt jobb för det är rätt omöjligt att hålla två meters avstånd i en butik. Och även om jag vill hålla två meter till folk (det vill jag alltid!) så ställer de sig PÅ en.
 
F ö gillade jag @Elo s resonemang i tidigare lek, @Pegasus63 har varit god i VARENDA lek nu på senaste tiden så han borde rimligtvis vara ulv nu.... :rofl:



I alla fall, jag måste rösta så Heffaklumpen röstar på LenaH för att det enda hon har skrivit hittills är "hej!", vilket var tidigt imorse. Funderar på om hon kan vara ulv som haft fullt upp med att diskutera taktik i lyan hela dagen? Hon är även en av få som inte har svarat på den obligatoriska frågan. Det kan så klart vara som i förra leken, tidsbrist. Men jag måste rösta någonstans och detta är det bästa jag kan hitta/komma på nu.
Nja, jag har ff heltidsjobb, häst och bor i Stockholm (=avstånd) så även om jag hade en lya att taktika i så hade jag inte riiiiktigt haft tid med det. ;)
 
Jag måste rösta, och Snurrfian verkar ju tillhöra en hel flock, därför:
Niyama röstar på Snurrfian
Jo nog för att det känns som om det ofta är en flock när det är mat, men vad jag vet är inte min familj med och leker så nej jag sitter inte i lyan.
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen__
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian
20.19 Elo röstar på karamelldrottningen
20.21 karamelldrottningen röstar på Elo
20.34 Heffaklumpen röstar på LenaH
20.46 Cirkus röstar på Pegasus63
20.48 hemlig röstar på glömmerallt

Elo 1
Karamelldrottningen 1
Hemlig 1
bollen__ 1
Blacksmithfarm 1
Heffaklumpen 1
Snurrfian 1
Lena H 1
Pegasus63 1
Glömmerallt 1
 
Äsch, jag tänker köra på min sannolikhetsgrej även om det blev @Elo s fall i förra leken.

LenaH röstar på Pegasus63 för att han helt enkelt inte borde vara god för typ femte leken i rad. :p
 
@cirkus gör det väldigt lätt för sig genom att rösta på pegas för att han tycker att LL är ond vilket är en allmänt känd sanning. Jag undrar om det inte är en ond cirkus som inte orkar rota utan tar en enkel första dags röst. snurrfian röstar på cirkus För att jag tror att hon är ulv.
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen__
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian
20.19 Elo röstar på karamelldrottningen
20.21 karamelldrottningen röstar på Elo
20.34 Heffaklumpen röstar på LenaH
20.46 Cirkus röstar på Pegasus63
20.48 hemlig röstar på glömmerallt
21.18 LenaH röstar på Pegasus63
21.18 snurrfian röstar på cirkus

Elo 1
Karamelldrottningen 1
Hemlig 1
bollen__ 1
Blacksmithfarm 1
Heffaklumpen 1
Snurrfian 1
Lena H 1
Pegasus63 2
Glömmerallt 1
cirkus 1
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 987
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 921
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp