Bukefalos 28 år!

Corona i stallet - Ulvlek

Äh vafan, så säker är jag inte på sannolikhetslära att jag tänker avgöra så när ingen annan vågar?

LenaH ändrar till qitis för att då kan fan lotten, fårulven eller följaren få stå för det, det kanske ger mer.
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen__
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian
20.19 Elo röstar på karamelldrottningen
20.21 karamelldrottningen röstar på Elo
20.34 Heffaklumpen röstar på LenaH
20.46 Cirkus röstar på Pegasus63
20.48 hemlig röstar på glömmerallt

21.18 LenaH röstar på Pegasus63
21.18 snurrfian röstar på cirkus
21.28 LenaH ändrar röst till qitis

Elo 1
Karamelldrottningen 1
Hemlig 1
bollen__ 1
Blacksmithfarm 1
Heffaklumpen 1
Snurrfian 1
Lena H 1
Pegasus63 1
Glömmerallt 1
cirkus 1
qitis 1

@bollen__ missar


Edit: la till att bollen__ missat
 
Det är fullt pådrag, ja nästan katastrof, ridklubbens ordförande kallar till möte efter att ha blivit uppmärksammad på att Stöddige Siv inte tvättat händerna mer än i 27 sekunder efter att ha fyllt på vatten i Lösdriften. Siv ser inte fullt så stöddig ut när domen meddelas. Livstids avstängning från all verksamhet i stall Vårlyckan.

Cirkus som var Stöddige Siv smyger upp på ridhusläktaren och gråter en skvätt tills hon kommer på att hon kan hämnas på tjallarna och bilda Klubben regelbrytarna.
 
Men vad fan - jag hade ju hoppats på att den roliga rollen fick leva en stund ....
jävla skitsnurrfian
 
Vårlyckans styrelse skickar en reprimand @bollen__ som varnas för regelbrott och ålägges böter och en anmodan att förklara vem hon skulle rösta på
 
Vårlyckans styrelse vill härmed dela ut en varning till lekledaren som av misstag meddelade fel roll till en av stalltjejerna (byborna) och som inte blev informerad om sin riktiga roll i tid. @Lobelia anmodas att omedelbart informera om korrekt roll till Nybörjar Nilla (följare) som även blir kompenserad genom att även få "följa" i DL3.
 
Väldigt intressant första deadline när alla utom en fick varsin röst. Aldrig varit med om det tidigare.
Fast nu fick ju alla en röst var?
Eller vet du att någon fick två röster :cautious:
Och eftersom LL nyss uppdaterade att LL missat att delge en roll till en deltagare (följaren ) så torde det väl ändå vara så att det är fårulven som avgjort detta?
 
DL 1 21.30
18:35 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18:37 glömmerallt röstar på bollen__
19:30 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20.02 qitis röstar på Heffaklumpen
20.05 Niyama röstar på Snurrfian
20.19 Elo röstar på karamelldrottningen
20.21 karamelldrottningen röstar på Elo
20.34 Heffaklumpen röstar på LenaH
20.46 Cirkus röstar på Pegasus63
20.48 hemlig röstar på glömmerallt

21.18 LenaH röstar på Pegasus63
21.18 snurrfian röstar på cirkus
21.28 LenaH ändrar röst till qitis


Cirkus lynchades. Besserwisser

Reflektioner över röstningen ikväll så långt jag hunnit tänka

Eftersom LL @Lobelia uppdaterade strax efter DL att hon missat att delge nya rollen följaren just dens roll så tycker jag att det är glasklart att fårulven avgjorde denna lynchen då alla andra kandidater i lynchen hade en röst var i slutändan (sedan är det intressant att en kandidat inte fick någon röst alls @karamelldrottningen )

@LenaH sticker ut lite med sin röständring i slutet -vad det betyder vet jag inte men det är noterat.
Kanske är färgad för hon ändrade till mig?
Dock hade hon lagt en andra röst på @Pegasus63 innan och även om jag förstår argumentet att inte vilja avgöra med en andra röst så varför? Hon brukar inte ha något emot att vilja avgöra?

karamelldrottningen och @Elo som röstar på varandra inom någon minut noteras också
Hämdröster? Alibiröster?
 
Jag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu

Tack :heart
Men herregud ♥️♥️♥️ Mina tankar till dig och förstår fullkomligt :cry:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 833
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 166
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 792
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 521
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp